🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29248.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

زنان زندانی به‌جای زندان با دستبند‌ الکترونیک در کنار خانواده می‌مانند

چندی پیش «معصومه ابتکار» معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده خبر از منعقد شدن تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه داد که طبق آن زنان زندانی واجد شرایط از دستبندهای الکترونیک ...

چندی پیش «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر از منعقد شدن تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه داد که طبق آن زنان زندانی واجد شرایط از دستبندهای الکترونیک استفاده می‌کنند تا دوران محکومیت خود را در کنار خانواده سپری کنند.

به گفته معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری اجرای این رای برای زندانیانی که جرم‌های سنگین دارند قابل اجرا نیست. ابتکار در مورد تامین هزینه‌ خرید دستبند الکترونیک به ایلنا گفت:

«معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده است که در تامین بخشی از هزینه‌ها و تهیه دستبندهای الکترونیک برای مادرانی که احکام آنها به گونه‌ای است که می‌توانند از این رای استفاده کنند، کمک کنیم تا این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان - مادران در خانه و در کنار بچه‌هایشان در منزل بوده و از طریق این دستبندهای الکترونیک تحت مراقبت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان - باشند. به زودی نیز تفاهم نامه‌ای در ارتباط با این موضوع با معاونت پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه امضا خواهیم کرد. بررسی‌های ما نشان داده که این موضوع می‌تواند بخشی از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند، البته نحوه اجرای آن نیز بسیار اهمیت دارد.»

 

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان

طرح مراقبت الکترونیک و یا دستبند الکترونیک برای زندانیان به منظور سپری کردن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان - دوران محکومیت در خارج از زندان موضوعی است که از چند سال قبل در حال بررسی است. «حمید شهریاری» معاون رئیس قوه قضاییه در این مورد گفته بود: «طرح مراقبت الکترونیک و یا دستبند الکترونیک به‌صورت آزمایشی در تهران در حال انجام است که دستگاه‌های استفاده شده، نمونه‌های بومی‌سازی شده این وسایل هستند اما برای همگانی شدن آن نیاز به امضای آیین‌نامه مربوطه توسط رئیس قوه قضاییه است.»

گفتنی‌ست دستبندها و پابندهای الکترونیکی این قابلیت را دارند که فرد را در موقعیت‌های مختلف رصد و ردیابی کنند و همچنین با اتصال به سیستم موقعیت‌یاب یا همان GPS، موقعیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خوانسار استان اصفهان - افراد را به‌صورت آنلاین نمایش دهند و در صورت خارج شدن فرد از محدوده تعیین‌شده یا جدا شدن دستگاه از زندانی این موارد را اطلاع دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر باراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرگاه شما منطقه روستای ارسور خوانسار هم تعمیرات مایکروفر بایترون BMW-34RGS داره؟
پاسخ: بله در روستای ارسور شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone