🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29242.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام: گوشی‌هایی با دوربین‌ ۱۹۲ مگاپیکسلی در راهند

در حال حاضر قدرتمندترین دوربین‌ تلفن‌های هوشمند در بهترین حالت می‌توانند تصاویری با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل ثبت کنند اما کوالکام که چیپست بسیاری از موبایل‌های برند‌های معروف را تولید می‌کند، مدعی شده که در آینده ...

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - حال حاضر قدرتمندترین دوربین‌ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - تلفن‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - در بهترین حالت می‌توانند تصاویری با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل ثبت کنند اما کوالکام که چیپست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - بسیاری از موبایل‌های برند‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - معروف را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - تولید می‌کند، مدعی شده که در آینده کاربران می‌توانند با تلفن های هوشمندشان تصاویری با ۴ برابر رزولوشن عکس‌های فعلی ثبت کنند. به عبارت دیگر کوالکام معتقد است که گوشی‌هایی با دوربین‌ ۱۹۲ مگاپیکسلی در راهند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان

سرپرست ارشد مدیریت محصول کوالکام «Judd Heape» در مصاحبه‌ای که با وبسایت Mysmartprice داشت اعلام کرد چیپست‌های فعلی این شرکت توانایی پشتیبانی از تصاویری با رزولوشن ۱۹۲ مگاپیکسل را دارند اما هنوز هیچ لنز دوربینی به این قدرت برای تلفن‌های هوشمند استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - نشده که بتواند توانایی‌های چیپست کوالکام را به چالش بکشد.

چیپست‌های فعلی کوالکام از تصاویری با رزولوشن ۱۹۲ مگاپیکسل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - پشتیبانی می‌کنند

جالب اینجاست که نه تنها جدیدترین چیپست این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ از دوربین‌هایی با رزولوشن بسیار بالا پستیبانی می‌کنند بلکه در چیست‌های دیگری نظیر اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۷۰ چنین قابلتی تعبیه شده. این در حالی است که تولیدکنندگان از این دو چیپست بیشتر برای موبایل‌های اقتصادی و میان رده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - استفاده می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان

البته بعید است دوربین‌ ۱۹۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - طی چند سال آینده به تلفن‌های هوشمند اضافه شوند اما این احتمال وجود دارد که بالاخره یکی از همین تولیدکنندگان موبایل بکوشد چنین لنز‌هایی را به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - پرچمدارانش اضافه کند تا گوی رقابت را از دیگر شرکت‌ها برباید.

دوربین گوشی ۶۴ مگاپیکسلی تا پایان سال ۲۰۱۹ تولید می‌شود

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - حال حاضر قدرتمندترین دوربین بکار رفته در تلفن‌های هوشند، آرایه دوربین سه گانه آنر ویو 20 به شمار می‌رود که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره می‌برد. البته سالانه کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند رکوردشکنی کنند و پرچمدارانشان را به دوربین قدرتمندتری مجهز کنند.

سرپرست ارشد مدیریت محصول کوالکام در پایان صحبت‌هایش به این مطلب اشاره کرد که تولیدگنندگان زیادی در حال توسعه و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - کار بر روی دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی هستند و ممکن است تلفن های هوشمند بهره‌مند از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - معرفی شوند.

 

بررسی ویدیویی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - دیجیاتو: گوشی پرچمدار آنر ویو 20

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone