ساعاتی پیش سومین گوشی گیمینگ شیائومی با نام بلک شارک ۲ معرفی شد و اینبار دستگاه به نمایشگر حساس به فشار مجهز شده که مکانیزمهای کنترلی بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد. بنابراین در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - طول اجرای بازی با همین نمایشگر می توانید بازی را کنترل کنید و برای این منظور نیازی به فشردن دکمه های فیزیکی ندارید.

بلک شارک ۲ یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد که توسط سامسونگ ساخته شده که از ترندهای امسال صنعت تلفن های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - همراه است.

تازه ترین گوشی گیمینگ شیائوی به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - یک نمایشگر امولد ۶.۳۹ اینچی مجهز است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - که در شرایط کم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - نور کمتر چشمک می زند، دقت رنگ بهتری دارد و با تاخیر کمتری به فرامین تاچ پاسخ می دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران

توان پردازشی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند و این نکته را هم باید اضافه کرد که بلک شارک ۲ مانند گوشی گیمینگ قبلی شیائومی با نام Helo دارای یک اتاقک خنک کننده بخار برای اجرای روان تر بازی هاست.

این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - گوشی دو دوربین اصلی با ترکیب لنز های ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد و گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری آن نیز به یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - دوربین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - جلویی ۲۰ مگاپیکسلی محول شده.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران

اما در مورد دیگر امکانات این گوشی گیمینگ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - می توان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - ساعتی آن اشاره کرد که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می کند. مدل های پایه بلک شارک ۲ همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد و اگر تمایل داشته باشید هزینه بیشتری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - بپردازید نسخه دیگری از آن با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت هم موجود است.

همانطور که در ابتدا گفتیم این سومین گوشی گیمینگ شیائومی است. این شرکت پیشتر موبایل بلک شارک را در آوریل ۲۰۱۸ معرفی کرد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - و از گوشی گیمنگ دیگری به نام بلک شارک هلو در اکتبر همان سال رونمایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - نمود. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - حالا با معرفی سومین گوشی گیمینگ شیائومی میتوان گفت که کمپانی چینی خود را برای رقابت با ریزر و ایسوس آماده می کند. بلک شارک ۲ همین حالا با قیمت ۴۸۰ دلار در چین قابل خریداری است اما شرکت سازنده حرفی از احتمال عرضه آن به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - آمریکا یا دیگر نقاط دنیا به میان نیاورده.