🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26357.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چراغ سبز نخست وزیر بریتانیا به هواوی برای توسعه شبکه 5G در این کشور

پس از چندین ماه مذاکره، نخست وزیر بریتانیا به دادن مجوز به هواوی برای همکاری در توسعه شبکه 5G در انگلستان نزدیک شد. منابع خبرگزاری Sunday Times مدعی شده اند که «بوریس جانسون»، نخست وزیر ...

پس از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - چندین ماه مذاکره، نخست وزیر بریتانیا به دادن مجوز به هواوی برای همکاری در توسعه شبکه 5G در انگلستان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - نزدیک شد.

منابع خبرگزاری Sunday Times مدعی شده اند که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - «بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا به هواوی چراغ سبز نشان داده و می خواهد به این شرکت مجوز وارد شدن به قسمت های «غیر جدال آمیز» از شبکه 5G در این کشور را بدهد.

خبرگزاری مذکور توضیحات بیشتری در رابطه با اینکه منظور از قسمت های غیر جدال آمیز چیست نداده؛ ولی گزارشات قبلی حاکی از آنند که منظور از این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - قسمت ها، بخش هایی هستند که احتمال آسیب رسیدن به آنها در صورت جاسوسی دولت چین کمتر است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

تا پیش از این گزارش ها حاکی از آن بودند که هر چهار اپراتور بزرگ بریتانیا (EE، O2، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - Three، Vodafone) از تجهیزات ساخته شده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - توسط هواوی در شبکه های 5G خود استفاده می کنند. این شرکت ها از احتمال استفاده دولت چین از هواوی به عنوان ابزاری برای جاسوسی از بریتانیا آگاه هستند. اما با توجه به سودی که مراوده تجاری با این شرکت چینی به دنبال دارد، انگیزه زیادی برای استفاده از تجهیزات ساخت این کمپانی دارند.

به کارگیری تجهیزات هواوی به اپراتورهای بریتانیایی اجازه می دهد تا شبکه های ناهمگون بیشتر با احتمال از کار افتادن کمتر بسازند. مزیت دیگر این کار وادار کردن غول های مخابراتی این کشور مثل اریکسون و نوکیا به پایین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - آوردن قیمت خدماتشان است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، به معنی رو در رو شدن بریتانیا با آمریکا خواهد بود. دولت آمریکا به بهانه جاسوسی دولت چین، دیگر کشورها را تحت فشار قرار داده تا هواوی را از برنامه های توسعه شبکه 5G - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - خود کنار بگذارند. اما توافق بریتانیا با هواوی کاملاً ضد سیاست های آمریکاست و انتقادات تند مقامات آمریکایی و احتمالاً تبعات منفی را برای این کشور به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone