🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26358.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 13.2 را همراه با تکنولوژی دیپ فیوژن منتشر کرد

بعد از هفته ها تست نسخه های مختلف بتا، روز گذشته اپل سرانجام iOS 13.2 را به صورت عمومی منتشر کرد و همراه با آن طیف وسیعی از قابلیت ها از جمله تکنولوژی دوربین دیپ ...

بعد از هفته ها تست نسخه های مختلف بتا، روز گذشته اپل سرانجام iOS 13.2 را به صورت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - عمومی منتشر کرد و همراه با آن طیف وسیعی از قابلیت ها از جمله تکنولوژی دوربین دیپ فیوژن را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - ارائه نمود.

این آپدیت که از امروز در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - اختیار کلیه کاربران آیفون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - (از نسخه 6S به بعد) قرار می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - گیرد شامل چندین پچ برای رفع باگ های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - نسخه قبلی می شود و می توانید همین حالا آن را از اپ تنظیمات روی گوشی خود دانلود کنید.

اصلی ترین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - قابلیت اضافه شده به این نسخه همانطور که اشاره کردیم دیپ فیوژن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - است که در واقع نوعی تکنولوژی جدید برای پردازش تصاویر بوده و برای عکس های تدارک دیده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - شده که نور متوسطی دارند و قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - است که جزئیات بیشتری را به این عکس ها بیاورد. اپل این قابلیت را در جریان مراسم معرفی آیفون 11 پرو به نمایش گذاشت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - و در آن رویداد خاطر نشان کرد که به لطف دیپ فیوژن عکس ها بافت بهتری پیدا کرده و از میزان نویز آنها کاسته خواهد شد. البته اثرات این تکنولوژی شاید اندک باشند اما قطعا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - در نتیجه کار تاثیر مثبتی خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان

iOS 13.2 همچنین مجموعه جدیدی از اموجی ها را دارد که در تابستان گذشته توسط اپل مورد بررسی قرار گرفته بودند و قرار است کلکسیون اموجی های  iOS را فراگیر تر نمایند؛ به این ترتیب حالا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - افرادی که از ویلچر استفاده می کنند یا رنگ پوست متفاوتی دارند هم برای خود اموجی اختصاصی خواهند داشت.

تنظیمات جدیدی هم برای ارتقا حریم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - خصوصی به iOS 13.2 اضافه شده است که به لطف آنها میتوانید انتخاب کنید آیا اپل از تعاملات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - شما با سیری برای بهبود آن استفاده نماید یا خیر. وقتی آپدیت جدید را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - دریافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - کردید قادر خواهید بود که اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به تعاملات سیری با اپل را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - تایید یا رد کنید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان

نخستین بار که iOS 13 منتشر شد اپل از اضافه شدن قابلیت تازه ای به نام Announce Messages به آن خبر داد و حالا این ویژگی رسما به iOS آمده و به سیری امکان می دهد که وقتی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - از ایرپاد یا هدفون های دیگر همراه با گوشی خود استفاده می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - کنید پیام ها را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - برایتان بخواند.

در iOS 13.2 اموجی ها تنوع بیشتری پیدا کرده اند

آخرین قابلیت مهم اضافه شده به این نسخه از iOS، پشتیبانی از ایرپاد پرو جدید است که شب پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - رونمایی شد و به لطف این پشتیبانی از این پس می توانید وضعیت های حذف نویز برای ایرپاد را کنترل کنید و تنظیمات مربوط به شفافیت صدا را مطابق خواست خود تغییر دهید.

گفتنی است اپل در کنار این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - نسخه از iOS، نسخه های نهایی از iPadOS و tvOS را هم به همراه پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone