🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26359.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری هنگفت شرکت TSMC برای تولید چیپست ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۳

شرکت TSMC که یکی از تولید کننده‌های معروف چیپست‌‌های پردازشی است با خرید ۳۰ هکتار زمین و در تایوان و سرمایه گذاری ۱۹.۵ میلیارد دلاری قصد دارد تا به تولید چیپست‌های ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۳، ...

شرکت TSMC که یکی از تولید کننده‌های معروف چیپست‌‌های پردازشی است با خرید ۳۰ هکتار زمین و در تایوان و سرمایه گذاری ۱۹.۵ میلیارد دلاری قصد دارد تا به تولید چیپست‌های ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۳، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - جامه عمل بپوشاند.

زمین خریداری شده توسط این کمپانی تایوانی، در جنوب پارک علم و فناوری واقع شده که در حال حاضر این شرکت بالغ بر ۱۰ هزار نفر کارمند در آن جا دارد. جزئیات بیش‌تری از این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - فضا در اختیار رسانه‌های قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - داده نشده است. این محوطه، ادامه همان فضای مورد نیاز تولید چیپست‌های ۵ نانومتری شرکت TSMC است که در سال ۲۰۱۷ گفته بود. البته پیش از این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - در سال ۲۰۱۶ این شرکت اعلام کرده بود برای دستیابی به این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - تولید باید حداقل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - ۵۰ الی ۸۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - هکتار زمین در اختیار داشته باشد.

بر اساس گزارش‌های C.C. Wei مدیر عامل شرکت TSMC، مراحل ساخت و ساز قرار است از اواخر ۲۰۲۲ و اوایل ۲۰۲۳ شروع شود. همچنین وی از پیشرفت توسعه لیتوگرافی ۳ نانومتری چیپست‌های موبایل خبر داد که رضایت مشتریان اولیه را به همراه داشت است. با این حال این کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - بزرگ تایوانی، زمان حال را فراموش نکرده است و قرار است طبق زمان‌بندی پیشین، چیپست‌های ۵ نانومتری را تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - تولید کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان

برای این منظور این کمپانی ۴۲ هکتار زمین به همراه ۱۶۰‌ هزار متر مربع - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - فضای کاری را در سال ۲۰۱۸ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - احداث کرد که توانایی تولید ۱ میلیون چیپست در هر ماه را را دارد و قرار است تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۴ هزار شغل ایجاد کند. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - کار شرکت TSMC بسیار جای تقدیر دارد زیرا از سال ۲۰۱۴ که چیپست‌های ۲۰ نانومتری را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - وارد بازار کرد، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - توانسته است با ریتم مشخص و سریعی چیپست‌های کوچک‌تر با تراکم بیشتری را عرضه کند، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - در حالی که کمپانی رقیب آمریکایی اینتل، هنوز نتوانسته است به این میزان از تراکم چیپست‌های این شرکت برسد.

سامسونگ هم قرار است از سال ۲۰۲۱ لیتوگرافی ۳ نانومتری را به کمک تکنولوژی GAA وارد بازار کند و در عین حال تراکم نودها داخل هر چیپست این کمپانی کره‌ای، نسبت به نودهای شرکت TSMC بسیار پایین‌تر است. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - با توجه به پیشرفت تکنولوژی در کوچک کردن چیپست‌ها، می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نچندان دور، نانومتر هم پاسخگوی نیاز بشر نباشد و باید دید پس از آن دنیای سخت‌افزار به کدام سمت خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone