تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13389.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل از حالا کار روی فناوری 6G را شروع کرده است

شبکه 5G از لحاظ پوشش هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد، با این حال اپل از همین حالا توسعه شبکه 6G را در برنامه‌های خود قرار داده است. هدف شبکه 6G ارائه سرعتی ۱۰۰ برابر ...

شبکه 5G از لحاظ پوشش هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - با این حال اپل از همین حالا توسعه شبکه 6G را در برنامه‌های خود قرار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - داده است. هدف شبکه 6G ارائه سرعتی ۱۰۰ برابر 5G به کاربران اینترنت است و مشخصا دستیابی به چنین سرعتی نیاز به فناوری‌های تازه‌ای دارد.

اخیرا کمپانی اپل که در کوپرتینو، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - کالیفرنیا مستقر شده است با انتشار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - یک آگهی استخدامی عنوان کرد به منظور انجام تحقیقات برای دستیابی به مزایای نسل بعدی شبکه‌های موبایل، درصدد جذب مهندسین خبره است.. موارد ثبت شده در این آگهی به دفاتر اپل در سیلیکون ولی و سن دیگو که در زمینه توسعه فناوری بی‌سیم و طراحی تراشه کار می‌کنند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - مربوط می‌شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان

در متن این آگهی عنوان شده است:

«شما در این فرصت منحصر به فرد و ارزشمند، می‌توانید روی نسل بعدی فناوری بی‌سیم، که تاثیر بسیار زیادی بر روی محصولات آینده اپل خواهند داشت، کار کنید. افرادی که برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - این موقعیت‌ شغلی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - استخدام می‌شوند، نسل بعدی سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم (6G) را بررسی و طراحی خواهند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد و در مجامع صنعتی و دانشگاهی مربوط به شبکه 6G شرکت خواهند کرد.»

با این وجود که آگهی استخدام اپل نشان می‌دهد این کمپانی در مرحله اولیه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - طراحی نسل بعدی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم قرار دارد، اما ناظران صنعت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - عنوان می‌کنند که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - تا حدود سال ۲۰۳۰ نمی‌توان منتظر شبکه 6G بود.

هرچند سال گذشته چین با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - پرتاب «ماهواره آزمایشی 6G» به فضا توانست خود را به عنوان رهبر نسل بعدی این فناوری معرفی کند اما در حال حاضر و بدون وجود هیچ استانداری، شبکه 6G از واقعیت بسیار دور به نظر می‌رسد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان

اواخر سال گذشته، اپل به اتحادیه شرکت‌هایی پیوست که در زمینه استاندارد‌های مربوط به شبکه 6G - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - و سایر فناوری‌های نسل بعدی تلفن همراه کار می کردند. استانداردها و زمان ظهور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - شبکه 6G هنوز کاملا نامشخص است، اما برخی از تحلیلگران مدعی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خوانسار استان اصفهان - هستند که این فناوری می‌تواند سرعتی ۱۰۰ برابر شبکه 5G به کاربران ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone