تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13713.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر زنده هواوی واچ ۳ که سیستم عامل هارمونی را نشان می‌دهند

چهارشنبه همین هفته پس از مدت‌ها انتظار هواوی از سیستم عامل جایگزین اندروید یعنی هارمونی رونمایی می‌کند که البته تنها در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانند از آن بهره ببرند. ...

چهارشنبه همین هفته پس از مدت‌ها انتظار هواوی از سیستم عامل جایگزین اندروید یعنی هارمونی رونمایی می‌کند که البته تنها در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانند از آن بهره ببرند. یکی از این دستگاه‌ها، هواوی واچ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - ۳ است که حالا تصاویر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - زنده‌ آن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

دیروز رندرهای این ساعت هوشمند منتشر شده بودند و حالا شاهد افشای تصاویر زنده این محصول هستیم که ما را بیشتر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - با آن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - و همچنین سیستم عاملش آشنا می‌کند. در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - این تصاویر نسخه استاندارد و پرو ساعت هوشمند بعدی هواوی به چشم می‌خورند که در یک فروشگاه فیزیکی قرار دارند.

اگرچه با طراحی مشابه واچ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - GT 2 روبه‌رو هستیم و ساعت هوشمند هواوی همچنان طراحی دایره‌ای شکل دارد، اما حالا از یک دکمه چرخان بزرگ بهره می‌برد که شبیه به چیزی است که در اپل واچ دیده‌ایم.

با وجود اینکه طراحی اهمیت بالایی دارد، سیستم عامل مورد استفاده در این ساعت هوشمند مهم‌تر است چرا که هواوی می‌خواهد آن را با هارمونی روانه بازار کند. در این تصاویر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - می‌توانیم برخی قابلیت‌های این سیستم عامل را ببینیم.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران

برای مثال یکی از تصاویر هوم اسکرین را به نمایش می‌گذارد و عکس‌های دیگر شامل بخش نوتیفیکیشن، هشدار برای از دست دادن تماس و پیام‌های وی‌چت می‌شوند. حتی یکی از آن‌ها - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - قابلیتی را نشان می‌دهد که احتمالا مربوط به اندازه‌گیری اکسیژن خون می‌شود.

در این تصاویر خبری از منوی اپ‌ها نیست، بنابراین نمی‌توانیم آن را با سیستم عامل قدیمی مقایسه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - کنیم. طبق چیزی که در این تصاویر می‌بینیم، هارمونی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با لایت او اس (Lite OS) مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند کنونی هواوی ندارد.

با وجود طراحی یکسان، گفته می‌شود که هارمونی اپ‌های بیشتری را به ساعت هوشمند هواوی می‌آورد، کمبودی که در محصولات کنونی چینی‌ها حس می‌شود.

هواوی ۱۲ خرداد یعنی چهارشنبه همین هفته از ساعت هوشمند واچ ۳ و واچ ۳ پرو به همراه هارمونی، تبلت میت‌پد پرو ۲ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - و احتمالا سری P50 رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone