🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43704.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از یک هدست واقعیت افزوده و چند طرح مفهومی جاه طلبانه دیگر رونمایی کرد

لنوو احتمالاً بیشترین شهرت خود را مدیون لپ تاپ ها و یوگابوک هایش باشد، اما این کمپانی ظاهراً به ارائه طرح های مفهومی هیجان انگیز نیز عادت کرده است. لنوو در سومین رویداد سالانه Tech ...

لنوو احتمالاً بیشترین شهرت خود را مدیون لپ تاپ ها و یوگابوک هایش باشد، اما این کمپانی ظاهراً به ارائه طرح های مفهومی هیجان انگیز نیز عادت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده است. لنوو در سومین رویداد سالانه Tech World خود، نه تنها از چند رنگ جدید برای یوگابوک رونمایی کرد، بلکه محصولاتی مفهومی را به نمایش در آورد که به آنها افتخار فراوان می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند؛ محصولاتی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یک هدست واقعیت افزوده و یک اسپیکر-پروژکتور هوشمند.

لنوو هدست واقعیت افزوده daystAR را واحد پردازنده مستقلی توصیف می کند که می تواند میدان دید 40 درجه ای را مقابل چشمان قرار دهد. این هدست نیازی به اتصال به یک پی سی یا موبایل هوشمند ندارد و لنوو می خواهد از پلتفرم واقعیت افزوده خانگی خود، یعنی تانگو که به کمک گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طراحی شده در راستای توسعه اپلیکیشن های مختلف برای آن استفاده نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

پس از این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هدست، نوبت به SmartCast+ می رسد که قرار است قابلیت های به مراتب بیشتری نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اسپیکرهای مبتنی بر دستیار صوتی امروزی، مانند آمازون اکو داشته باشد. اگر این اسپیکر-پروژکتور هوشمند یک روز به محصولی واقعی تبدیل شود، لنوو می خواهد قابلیت هایی نظیر تشخیص اصوات و اشیا و همچنین امکان بازتاب تصاویر روی دیوار برای ارائه تجربه واقعیت افزوده را به آن اضافه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لنوو همچنین مشغول ساخت دستیاری به نام CAVA است که ظاهراً هوشمندتر از سیری و الکسا خواهد بود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کمپانی می خواهد به کمک یادگیری عمیق ماشینی، سیستم های تشخیص چهره و تکنولوژی های درک زبان طبیعی را به هوش مصنوعی خود آموزش دهد. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صورت، CAVA می تواند پیام شما را به درستی دریافت کرده و بسته به گفته شما، پیشنهاداتی ارائه کند. مثلاً اگر به CAVA بگویید که تا دو ساعت دیگر جلسه دارید، به صورت خودکار به بررسی وضعیت آب و هوا و ترافیک پرداخته و به شما می گوید چه زمانی حرکت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از طرح هایی که لنوو به نمایش درآورد، Smart Vest نام دارد؛ نوعی لباس مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به نوار قلب که می تواند هر ساعت از هر روز، ضربان قلب شما را نشان دهد. و در نهایت آخرین طرح مفهومی لنوو نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پلتفرم سرویس مشتریان Xiaole است - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که می تواند از تعاملات با مشتریان درس بگیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و به هر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مکالمه با هر مشتری شکلی طبیعی تر و مناسب تر ببخشد.

لنوو می گوید که طرح های مفهومی، بخشی مهمی در پروسه تحقیق و توسعه به شمار می روند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این کمپانی اجازه می دهند تا مرزها را کنار بزند. متاسفانه، هیچ تضمینی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیست که تمام این طرح ها به محصولاتی واقعی تبدیل شوند اما قطعاً بدمان نمی آید که یک روز قادر به استفاده از هدست مستقل یا اسپیکر-پروژکتور لنوو باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone