تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16632.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۶ شهر

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۶ شهر اعلام شد. معاون وزارت بهداشت با اعلام اینکه روند بیماری کرونا در کشور صعودی است تاکید کرد محدودیت‌های ۴۳ شهرستان به خاطر وضعیت بحرانی‌شان تمدید شده و مواردی نیز به ...

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۶ شهر اعلام شد. معاون وزارت - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بهداشت با اعلام اینکه روند بیماری کرونا در کشور صعودی است تاکید کرد محدودیت‌های ۴۳ شهرستان به خاطر وضعیت بحرانی‌شان تمدید شده و مواردی نیز به آنها - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اضافه شده است. همچنین به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه با کمک وزارت ارتباطات نیز انجام می‌شود و همه مراکز درمانی مکلف شدند در این رابطه همکاری‌های لازم را انجام دهند

«علیرضا رئیسی» اعلام کرد در ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان جدید محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی سه و چهار اعمال می‌شود: «در مراکز استان‌ها از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت‌هایی خواهیم داشت. این مراکز استان‌ها شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان، کرمان و تهران است.»

رئیسی افزود: «همچنین مقررات و محدودیت‌های - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سخت - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گیرانه برای ۴۶ شهرستان جدید نیز در رده‌های شغلی دو و سه و چهار اعمال می‌شود.» به گفته رئیسی در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسامی این ۴۶ شهرستان نیز بیان کرد: «در آذربایجان شرقی، شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر، میانه، در آذربایجان غربی، اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده، در استان اصفهان، کاشان، شهرضا، مبارکه، در استان اردبیل، مشکین شهر، در استان البرز، نظرآباد، در خراسان جنوبی، بیرجند، طبس، قائنات، در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، در استان خراسان شمالی، اسفراین، در استان سمنان، دامغان و گرمسار، در استان فارس، ممسنی، در استان کردستان، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کرمان، زرند و شهر بابک، در استان کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور، در استان لرستان، دلفان، در استان مازندران، رامسر، در استان مرکزی، خمین، در استان همدان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، در استان یزد نیز بافق و میبد شهرستان‌هایی هستند که شامل - تعمیرات یخچال مابه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محدودیت‌های گروه شغلی دو و سه و چهار به مدت یک هفته خواهند شد، اما قابل تمدید خواهد بود.»

رئیسی در مورد محدودیت‌های پایتخت نیز اعلام کرد: «حضور کارکنان در ادارات باید نهایتا ۵۰ درصد باشد و افرادی که دچار بیماری زمینه‌ای هستند نیز باید دورکاری کنند. محدودیت‌های شغلی تهران نیز به مدت ده روز انجام خواهد شد اما فعلا تعطیلی کلی پایتخت در کار نیست.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone