🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23022.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش «ملک‌رادار» از فصل پاییز: در بازار مسکن چه می‌گذرد؟

پلتفرم «ملک‌رادار» که یک موتور جستجوی املاک است دومین گزارش فصلی خود را منتشر کرد. این گزارش که مربوط به فصل پاییز است، وضعیت آگهی‌های مسکن در سایت‌هایی مانند دیوار، شیپور، آلونک، آی‌هوم و حتی ...

پلتفرم «ملک‌رادار» که یک موتور جستجوی املاک است دومین گزارش فصلی خود را منتشر کرد. این گزارش که مربوط - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - به فصل پاییز است، وضعیت آگهی‌های مسکن در سایت‌هایی مانند دیوار، شیپور، آلونک، آی‌هوم و حتی روزنامه‌ها را بررسی می‌کند.

ملک‌رادار در گزارش خود بازار مسکن در استان‌های تهران، البرز و منطقه خراسان را بررسی کرده است اما در کنار آمارهای فصل پاییز، این آمارها را با فصل تابستان نیز مقایسه نموده. گزارش تابستان ملک‌رادار نشان داده بود که به علت گرانی مسکن و کاهش قدرت خرید در میان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - خریداران واقعی، تعداد آگهی‌ها در مراکز شهرهای بزرگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - کمتر شده و در مقابل، این آگهی‌ها در حومه شهر افزایش داشتند.

پاییز ۹۸ زیر ذره بین

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

وقتی در یک نگاه، پاییز ۹۸ را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - که در همه‌ی پلتفرم‌ها بیشتر از ۲.۷ میلیون آگهی ثبت شده است. نکته مهم اینجاست که تعداد آگهی‌های فروش مسکن، تقریبا ۶۰۰ هزار عدد بیشتر از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - آگهی‌های رهن و اجاره هستند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

مقایسه‌ی تابستان و پاییز در آگهی‌های مسکن نیز نشان می‌دهد که تعداد آگهی‌ها به شدت کاهش داشته‌اند؛ کاهشی که به بیشتر از ۵۸۰ هزار مورد می‌رسد. ملک‌رادار می‌گوید این مسئله شاید دو علت داشته است که مورد اول، ادامه رکود و مورد دوم، پایان تابستان یعنی پایان فصل جابه‌جایی مستاجران است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

نکته مهم‌تر اینکه در پاییز در مقایسه با تابستان، قیمت در استان تهران کاهشی ۱۰۰ میلیونی داشته است. با این حال البرز و خراسان افزایش کمی را تجربه کرده‌اند. ملک‌رادار می‌گوید با توجه بـه افزایش شدید قیمت‌ها در تهران طی ۶ ماه ابتدایی سال، بسیاری از خریداران واقعی مسکن به سمت استان البرز رفتند و این موضوع باعث افزایش قیمت در آن منطقه شد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

آمار جالب دیگری که در گزارش ملک‌رادار دیده می‌شود، مربوط به تعداد آگهی‌های منتشر شده در هر یک از پلتفرم‌های محبوب این بازار است. در پاییز، دیوار سهم خود را به ۶۵ درصد رسانده و شیپور، ۲۵ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - درصد از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - بازار آگهی‌های مسکن را به خود اختصاص داده است. آی هوم هم سهمی ۵.۵ درصدی دارد. سهم روزنامه همشهری که سال‌ها پیش در این حوزه حکم‌رانی می‌کرد هم به زیر ۲ درصد رسیده است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

از طرفی زمانی که به پراکندگی آگهی‌های ثبت شده در تهران نگاه می‌کنیم، منطقه دوم شامل محله‌های پونک، آریاشهر، شهرآرا، ستارخان، گیشا، شهرک ژاندارمری، شهرک غرب، سعادت آباد و طرشت، بیشترین آگهی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. پس از آن نوبت به منطقه یک تهران - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌رسد. اما نکته جالب‌تر اینکه حومه تهران، پس از منطقه دو و یک، بیشترین حجم آگهی را داشته - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - است؛ روندی که بر اساس گزارش ملک رادار از تابستان امسال شدت گرفته است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

وقتی به بخش تفکیک آگهی‌ها بر اساس متراژ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که واحد‌های ۶۱ تا ۷۵ متری بیشترین سهم را در آگهی‌ها داشته‌اند. در مجموع بیشترین سهم، به گروه آگهی‌های ۴۶ تا ۹۰ متری می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - ملک‌رادار می‌گوید در سال‌های اخیر، گرایش به ساخت چنین واحدهایی بیشتر شده و در مقابل، خانواده‌ها نیز از واحدهایی با دو اتاق خواب، استقبال می‌کنند. در مقابل، واحدهایی با متراژهای بالاتر، به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها، اقبال کمتری دارند.

میانگین قیمت در تهران

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین نمودار در گزارش ملک‌رادار، نمودار فوق است؛ جایی که میانگین قیمت‌ مناطق مختلف تهران، بر اساس آگهی‌ها (و نه قرارداد نهایی) استخراج شده است. در واقع نمودار آگهی‌ها در تهران نشان می‌دهد بین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - ارزانترین و گرانترین منطقه در استان، فاصله‌ای تقریبا ١٠ برابری وجود دارد.

گران‌ترین منطقه تهران، منطقه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - یک است که میانگین قیمت املاک مسکونی در آن، از ۳۴ میلیون تومان فراتر می‌رود. این در حالیست که در حومه تهران (که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - در نمودارهای قبلی دیدیم درخواست بسیار بالایی پس از منطقه یک و دو دارد)، قیمت هر متر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - آپارتمان به ۳.۴ میلیون تومان می‌رسد.

ارزان‌ترین منطقه تهران، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - مربوط به منطقه ۲۰ (شهر ری) با میانگین قیمت حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ازای هر متر مربع آپارتمان مسکونی است. اما ارزان‌ترین منطقه در داخل شهر تهران، منطقه ۱۸ با قیمت متوسط ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

ملک‌رادار می‌گوید اگر قیمت مناطق یک و سه را جدا کنیم، متوسط قیمت در تهران به کمتر از متری ۲۰ میلیون تومان می‌رسد. این سامانه در گزارش خود به نکته جالب دیگری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - هم اشاره می‌کند و می‌گوید تنها در منطقه ٣ است که قیمت هر مترمربع مسکن، فاصله کمی با قیمت املاک تجاری و اداری دارد.

این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - نمودارها برای البرز و خراسان نیز تهیه‌ شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - در گزارش کامل ملک رادار مشاهده کنید. گزارش ملک‌رادار همچنین پیش‌بینی می‌کند که معاملات مسکن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - در منطقه ۵ تهران، شدت خواهد گرفت.

قطع اینترنت

این گزارش به قطعی ۱۱ روزه اینترنت در آبان ماه اشاره می‌کند و می‌گوید این وضعیت به رکود بیشتر بازار مسکن منجر شد: «در حالی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - که بازار مسکن در سال جاری رکود شدیدی را تجربه می‌کند، قطعی اینترنت باعث ایجاد وقفه‌ای جدی در انتشار آگهی‌های این صنعت شـد و رکود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - شدیدتر کرد؛ به گونه‌ای که آمار معاملات مسکن در آبان ماه امسال، ۴۰ درصد کمتر از همین مدت در سال گذشته بود.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران
این نمودار نشان می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - روند انتشار آگهی‌ها در روزهای قطع اینترنت، کمتر از حالت نرمال شده و حتی پس از وصل اینترنت ثابت در برخی از استان‌ها از جمله تهران، باز هـم تعداد آگهی‌ها به بالاترین حد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - در یک ماه نرسیده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - است. در این بازه زمانی، بیشترین تعداد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - آگهی در روز ١١ آبان ماه منتشر شده (۴۴۱۰۱ مورد) ولی پس از وصل اینترنت ثابت، بیشترین تعداد آگهی مربوط به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - روز سوم آذر است (۴۲۶۹۹ مورد) که همچنان با بیشترین میزان، ۱۴۰۰ مورد فاصله دارد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران

بر اساس گزارش ملک‌رادار، در دوره قطع اینترنت سایت‌های آلونک و آی‌هوم بیشتر از دیگر سایت‌ها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - آگهی از دست داده‌اند. همین مسئله نشان می‌دهد که قطع اینترنت به کسب‌وکارهای کوچک، زیان بیشتری رساند. نکته عجیب‌تر اینکه حتی در زمان قطع اینترنت، آگهی‌های روزنامه همشهری هم با کاهش ۳۲ درصدی مواجه بوده است.

در یک کلام، قطع اینترنت سبب شده است تا تعداد آگهی‌های مسکن ۱۲ هزار مورد در روز کاهش پیدا کند؛ اتفاقی که مشخصاً - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر امیرکلا استان مازندران - به رکود بازار مسکن در پاییز دامن زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone