🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23039.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایران بعد از چین بیشترین تلفات کرونا را در دنیا پیدا کرد؛ ۱۵ کشته و ۹۵ مبتلا

وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا اعلام کرده که تا امروز 95 مبتلا و 15 فوتی بر اثر کرونا در کشور صورت گرفته است. این وزارتخانه همچنین اعلام کرده که با تعطیلی ...

وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا اعلام کرده که تا امروز 95 مبتلا و 15 فوتی بر اثر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرونا در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کشور صورت گرفته است. این وزارتخانه همچنین اعلام کرده که با تعطیلی مدارس موافق نیست چرا که این موضوع موجب سفر مردم به مناطق مختلف کشور می‌شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گزارشی که ایلنا منتشر ساخته اعلام کرده که از ظهر دیروز ۳۴ مبتلای دیگر در شهرهای مختلف رویت شده‌اند و این آمار را به تفکیک چنین اعلام کرده است:

«از این 34 مورد 16 نفر از استان قم، 9 نفر در تهران، یک نفر فارس، دو نفر مازندران، دو نفر گیلان، یک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نفر شهرستان نیشابور، دو نفر البرز و یک نفر در قشم بوده‌اند. این افراد که اغلب مواردی هستند که در خارج از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استان قم تایید شده است - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افرادی هستند که از قم مراجعت کرده‌اند یا از اهالی قم هستند از جمله مورد جزیره قشم و مواردی که در شمال کشور تایید شده‌اند.»

به گفته جهان‌پور وزارت بهداشت دلایل این سفرها را تعطیلات مدارس می‌داند و او تاکید می‌کند اغلب مواردی که به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرونا مبتلا شده‌اند به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نوعی مراوده با ساکنین یا شهر قم داشته‌اند: « امن‌ترین جا قطعا خانه‌ها و شهرهای خودمان است از انجام سفرهای غیرضروی حتی درون شهری لغو شود به ویژه بیماران خاص و افراد مسن.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان

جهانپور در پاسخ به این سوال که اقلام بهداشتی مثل ماسک، دستکش یکبار مصرف و ... از کجا باید تهیه شود و استفاده از آن چقدر ضرورت دارد؟ گفت: «برای جامعه عادی به هیچ وجه استفاده از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماسک توصیه نمی‌شود و حتی ممکن است به نوعی مخدوش کننده پیشگیری از بیمار‌ی‌های ویروسی باشد. با ارزیابی ریسک و شیوع این ویروس اولویت و حفظ امنیت افراد پرخطر یا در معرض خطر جهت استفاده از ماسک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اهمیت می‌یابد. در شهرستان قم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توزیع ماسک در قالب بسته‌های حاوی ماسک،‌ ژل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ضدعفونی کننده، دستکش و محتوای آموزشی مکتوب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آغاز شده است.»

به گفته این مقام مسئول ۷۰۰ هزار بسته تا دیشب وارد شهر قم شده و مراحل توزیع آن نیز از امروز آغاز شده است: «این بسته‌ها باید تا امروز به تعداد خانواده‌ها توزیع شود. قطعا اگر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شخصی در معرض خطر باشد سیستم سلامت و درمانی کشور این خطر را مرتفع خواهد کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone