🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23026.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تمایل گوگل به همکاری مجدد با هواوی؛ سرویس‌های گوگل در راهند؟

به نظر می‌رسد گوگل علاقه دارد با هواوی و زیر برند آن آنر، دوباره همکاری را از سر بگیرد. دلیل این کار هم فروش محصولات این کمپانی چینی در بازار و همچنین محصولات وسوسه‌انگیزی همانند ...

به نظر می‌رسد گوگل علاقه دارد با هواوی و زیر برند آن آنر، دوباره همکاری را از سر بگیرد. دلیل این کار هم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فروش محصولات این کمپانی چینی در بازار و همچنین محصولات وسوسه‌انگیزی همانند هواوی میت XS و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به زودی سری P40 عنوان شده است.

در پی اخباری که از آلمان و اسپانیا به گوش می‌رسد، گوگل از کاخ سفید درخواست کرده تا مجوز همکاری مجدد با کمپانی هواوی را دوباره به دست بیاورد. با این حال هنوز مشخص نیست این مجوز به گوگل داده می‌شود یا خیر. همچین مشخص نیست که گوگل برای چه کاری می‌خواهد همکاری خود را دوباره با هواوی آغاز کند. بسیاری می‌گویند که این کار به منزله پشتیبانی محتوای ضروری AOSP اندروید متن باز است و بسیاری نیز عقیده دارند که گوگل علاقه دارد اپ‌های خودش را روی گوشی‌های این کمپانی مجددا نصب کند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل

با این حال مسئولان هواوی چند روز پیش در اتریش عنوان کردند که حتی اگر گوگل هم بخواهد همکاری مجدد را با این کمپانی آغاز کند، آن‌ها هیچ علاقه‌ای به این کار ندارند. البته از گوشه کنار نیز اخباری به گوش می‌رسد که هواوی از مواضع خود کوتاه آمده و علاقه دارد تا دوباره با گوگل همکاری کند. در عین حال به موازات پروژه‌های این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چنینی، هواوی اپ گالری خود را با میلیارد‌ها دلار تغذیه می‌کند تا رقابتی جدی برای گوگل به وجود بیاورد.

اگر این اتفاق صورت گیرد، کمپانی‌های دیگر نیز ترغیب به راه‌اندازی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اپ استور‌های خود خواهند شد که به هیچ وجه به مذاق غول اینترنتی خوش نخواهد آمد. در همین حین اخباری مبنی بر اعمال تحریم‌های شدیدتر از سوی دولت ترامپ علیه هواوی به گوش می‌رسد و باید دید در نهایت آمریکا از بعضی از مواضع خود کوتاه می‌آید یا همچنان نخواهد گذاشت دیگر کمپانی‌های آمریکایی با هواوی همکاری داشته باشند. گفتنی است آخرین مهلت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پشتیبانی از محصولات کمپانی چینی چند روز پیش پایان یافت و خبری هم در رابطه با تمدید آن منتشر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone