🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23018.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بازار موبایل تحت تاثیر کرونا؛ برآورد کاهش فروش ۵۰ درصدی در اسفند ماه

رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل باور دارد به خاطر ویروس کرونا، بازار شب عید در صنف موبایل فروشان از بین رفته و آمار فروش آنها در روزهای پایانی سال نصف شده است. این ...

رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل باور دارد به خاطر ویروس کرونا، بازار شب عید در صنف موبایل فروشان از بین رفته و آمار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - فروش آنها در روزهای پایانی سال نصف شده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که به زعم این مدیر صنفی، قیمت موبایل در ایران به طور کاذب پایین‌تر از استاندارد جهانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - است و به زودی شاهد یک افزایش چند ده‌درصدی خواهد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - بود.

«رضا قربانی» در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - ضمن اعلام این موضوع که بازار موبایل ایران به مازاد رسیده، می‌گوید که بازار با کمبود روبرو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - نیست و همین مازادی یکی از دلایلی است که باعث کم بودن کاذب قیمت در ایران باشد:

«موبایل در بازار ایران مازاد است و طبق آخرین گزارشی که سامانه همتا به ما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - داده ۱ میلیون ۹۹۰ هزار گوشی روشن نشده در ایران وجود دارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - و این یعنی تا آخر فروردین هیچ کمبود بازاری نخواهیم داشت. تخمینی که زده می‌شد این بود که برای سه ماهه آخر سال ۹۸، پیش بینی ۴ میلیون دستگاه نیاز بازار شده بود با توجه به اینکه گوشی مورد نیاز فروردین هم در اسفند ماه ترخیص خواهد شد.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران

به گفته قربانی تا امروز این تعداد موبایل تامین شده و گوشی موبایل دیگری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - در این روزهای پایانی سال وارد کشور نخواهد شد. قربانی باور دارد که کاهش قدرت خرید مردم و تب ویروس کرونا در کشور کاری کرده که موبایل از سبد خانوارها به کلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - حذف شود و با منطقی فرض کردن این اتفاق می‌گوید که همین کاهش خریدار باعث می‌شود که موبایل علی رغم اینکه باید نسبت به نرخ ارز کنونی گران شود، ولی همچنان قیمت ثابتی داشته باشد: «فروشندگان حاضر هستند با ضرر هم موبایل را بفروشند.»

قربانی باور دارد که حتی اگر قیمت ارز تکان هم نخورد، موبایل در ماه اول سال ۹۹ یک گرانی ۱۵ درصدی را تجربه خواهد کرد؛ مگر آنکه قیمت ارز پایین بیاید که از دید قربانی این مساله امر دور از ذهنی است: «من توصیه می‌کنم هر کس اگر واقعا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - موبایل نیاز دارد، هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید موبایل است چرا که قیمت‌های واقعی موبایل بیشتر از مقداری است که الان در بازار مشاهده می‌کنیم و سایه این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - نرخ واقعی به زودی در بازار خواهد افتاد.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران

او دلایل گرانی جهانی موبایل را نیز برای دیجیاتو چنین تشریح می‌کند:

«سال نو عید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - چینی همیشه موجب یک تعطیلی بیست روزه تا یک ماهه می‌شود و سفارشات جدیدی صورت نمی‌گیرد و این فاصله در امسال به خاطر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - کرونا تبدیل به دو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - ماه تعطیلی شد و تازه از دیروز شرکت‌های چینی سفارش جدید می‌گیرند و شروع به کار خواهند کرد؛ البته آنها اعلام کرده‌اند که با وجود آغاز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - کارشان بازهم نمی‌توانند مانند ماه‌های گذشته کار را تحویل بدهند و پیش بینی می‌شود این مساله روی قیمت جهانی موبایل هم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - تاثیر بگذارد و آن را کمی گران‌تر کند.»

قربانی معتقد است عدم تزریق دلار صادراتی در سامانه نیما و قرار گرفتن ایران در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - لیست سیاه FATF باعث شده که نرخ ارز در کشور افزایش پیدا کند.

به گفته قربانی واردات کالا از چین هم در حال حاضر به مشکل خورده و تا دیروز که جنس‌ها به دوبی می‌آمده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - امکان واردات بوده اما هم‌اکنون واردات از کشور چین به ایران در همه پروازها، حتی در پروازهای باربری نیز به مشکل خورده است. او امید دارد که این مشکل موقتی باشد و شرایط به حالت عادی برگردد چرا که در غیر اینصورت پیش‌بینی‌ها دگرگون خواهد شد.

گفتنیست بر اساس گزارش‌هایی که پیش‌تر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - منتشر ساختیم، بازار لپ‌تاپ و لوازم کامپیوتری نیز این روزها حال خوشی ندارد و به نظر می‌رسد سایه ویروس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - کرونا مستقیما روی بازارهایی که نیاز اصلی خانوارها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رامسر استان مازندران - نیست؛ تاثیر بسیار محسوسی گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone