🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23036.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آنر 9X پرو با چیپست قدرتمند و طراحی چشم‌نواز معرفی شد

سری آنر ایکس تعدادی از محبوب ترین موبایل‌های میان رده بازار را در خود جای داده و حالا عضو جدیدی به نام «9X پرو» به آنها اضافه شده که از مدل های قبلی قدرتمندتر است. ...

سری آنر ایکس تعدادی از محبوب ترین موبایل‌های میان رده بازار را در خود جای داده و حالا عضو جدیدی به نام «9X پرو» به آنها اضافه شده که از مدل های قبلی قدرتمندتر است.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، آنر 9X پرو که لحظاتی بیشتر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - از معرفی آن نمی گذرد، مانند مدل 9X از سلفی پاپ آپ بهره می برد و در پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه ای جا خوش کرده که نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد. دیگر ویژگی شاخص این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - گوشی چیپست کارآمد و طراحی چشم نواز پنل پشتی است که انعکاسی از حرف X را به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - تصویر می کشد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

نمایشگر ۶.۵۹ اینچی آنر 9X پرو از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - نوع IPS است و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. در این نمایشگر فول ویو خبری از ناچ و حفره نیست و۹۲ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - داده است.

این گوشی به چیپست قدرتمند کرین ۸۱۰ مجهز شده که بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده و از نظر مصرف انرژی و بازدهی بسیار بهینه است. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - در قلب این تراشه، پردازنده‌ای ۸ هسته ای قرار دارد که با چیدمان دو گانه از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - ۲ هسته قدرتمند ۲.۷ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - گیگاهرتزی و ۶ هسته کم مصرف ۱.۸۸ گیگاهرتزی تشکیل شده است. حافظه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - هم شامل ۶ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - و ۲۵۶ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - گیگابایت فضای داخلی است و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - خبری از پیکربندی های دیگر نیست.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

همانطور که گفتیم دوربین اصلی آنر 9X پرو سه گانه است و از دوربین های زیر تشکیل شده است:

  • ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 و اندازه سنسور 1/2اینچی
  • ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم F/2.4 و میدان دید ۱۲۰ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - درجه ای
  • ۲ مگاپیکسلی عمق سنج با اپرچر F/2.4

دوربین ۴۸ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - مگاپیکسلی با سنسور CMOS امکان ترکیب ۴ پیکسل با هم و تولید پیکسل ۱.۶ میکرومتری با قدرت جذب نور بیشتر را دارد. این ویژگی در محیط های کم نور به ثبت تصاویر با کیفیت تر کمک می کند. دوربین فوق عریض هم از لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد. این ماژول توانایی فیلمبرداری 1080P - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

دوربین سلفی هم که مثل مدل آنر 9X از لبه بالایی خارج می شود ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 است و روی کاغذ تفاوتی با آن ندارد.

یکی از تفاوت های آنر 9X پرو با مدل قبلی تغییر مکان سنسور اثر انگشت فیزیکی از پنل پشتی به لبه کناری دستگاه است. از ویژگی های دیگر می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پورت Type-C و شارژ ۱۰ واتی اشاره کرد که چندان چشمگیر به نظر نمی رسد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

آنر 9X پرو در رنگ های مشکی و بنفش از راه می رسد اما انعکاس حرف X تنها در رنگ بنفش پیاده سازی شده است. این موبایل با قیمت ۲۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone