🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23030.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حفره امنیتی تکنولوژی 4G به هکرها اجازه می‌دهد به حساب شما خرید کنند

محققین دانشگاه روهر در بوخوم آلمان، متوجه حفره امنیتی در تکنولوژی 4G یا LTE شده‌اند که به هکر‌ها اجازه می‌دهد خود را جای شخص دیگری جا بزنند و به حساب آن‌ها، پرداخت‌های اینترنتی انجام دهند. ...

محققین دانشگاه روهر در بوخوم آلمان، متوجه حفره امنیتی در تکنولوژی 4G یا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - LTE شده‌اند که به هکر‌ها اجازه می‌دهد خود را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - جای شخص - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - دیگری جا بزنند و به حساب آن‌ها، پرداخت‌های اینترنتی انجام دهند.

این حفره امنیتی که IMP4GT نام دارد، در تکنولوژی 4G وجود داشته و بدین معنا خواهد بود که تمامی گوشی‌های موجود در بازار را تحت تاثیر قرار داده و عملا همه گوشی‌ها آسیب‌پذیر هستند. هکرها به کمک این حفره امنیتی می‌توانند خود را جای شخصی مورد هدف جا بزنند و برای مثال با حساب آن‌ها خریدهای اینترنتی انجام دهند یا این که وب‌سایت‌هایی را بازدید کنند که برای شخص هدف دردسر ساز خواهد بود.

نحوه کار حفره امنیتی IMP4GT به کمک امواج رادیویی نرم‌افزاری است؛ یعنی به این صورت که دستگاه، کانال‌های ارتباطی میان موبایل و پایگاه (دکل مخابراتی) را می‌خواند و به کمک آن می‌تواند خود را به جای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - دکل مخابراتی به موبایل بشناساند. با نفوذ به این کانال رادیویی، هکر‌ها می‌توانند پکت‌های داده را دستکاری کرده و آن را از طریق آنتن‌های LTE به گوشی مخابره کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران

مشکل اصلی اینجاست که با وجود این که پکت‌های مخابره شده بین گوشی  و پایگاه رمزنگاری شده، اما همچنان می‌توان پکت‌های رد و بدل شده را دستکاری کنند که باعث بروز خطا در مخابره می‌شود؛ یعنی صفرها را به یک و یک‌ها را به صفر تغییر دهند. خطای به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - وجود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - آمده از این طریق، می‌تواند پیام را رمز‌نگاری مجدد کند یا رمز‌نگاری آن را بشکاند. در نتیجه می‌توان در این بین دستوراتی را در این پکت‌ها تعبیه کرد و که هکرها آن را کنترل می‌کنند.

سپس از این دستورهای می‌توان برای خرید اشتراک، کتاب، سرویس‌ها و دیگر کارهای شرورانه استفاده کرد و هزینه آن را بر عهده شخص هدف قرار داد. تنها راه برطرف کردن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - این پدیده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - یا این است که شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای همراه، پکت‌ها داده را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - با رمزنگاری قدرتمندتر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - ارسال کنند یا این که دستگاه‌ها و ایستگاه‌های پایه تکنولوژی 4G - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - و موبایل تعویض شود. خوشبختانه هکر برای دستیابی و سوءاستفاده از این موضوع، باید به هدف خود نزدیک باشد و این گونه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر قائمشهر استان مازندران - نیست که از راه دور نیز بتواند به هدف خود آسیب بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone