🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23028.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» آماده پرتاب است

وزیر ارتباطات همزمان با سالروز تاسیس پژوهشگاه فضایی ایران در پیامی اعلام کرد طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی ناهید ۱ به پایان رسیده و هم‌اکنون آماده پرتاب است. او همچنین گفت که ماهواره سنجشی پارس ...

وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - همزمان با سالروز تاسیس پژوهشگاه فضایی ایران در پیامی اعلام کرد طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی ناهید ۱ به پایان رسیده و هم‌اکنون آماده پرتاب است. او همچنین گفت که ماهواره سنجشی پارس ۲ هم در دست تجمیع است. به گفته «محمدجواد آذری جهرمی»، مدل مهندسی ماهواره ناهید ۲ نیز به پایان رسیده و مراحل ساخت مدل کیفی و پروازی آن در دست اقدام است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران

آذری جهرمی فعالیت هفت سال گذشته این پژوهشگاه را در پیشرفت فناوری فضایی تاثیرگذار عنوان کرد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - فناوری فضایی را یکی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - از مهمترین زمینه‌های رقابتی میان کشورها در دنیای امروز دانسته است:

«توسعه علم و فناوری‌های فضایی از جمله افتخارات کشور و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - موجب اقتدار ما در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی و یکی از ضروریات هر کشور است. امروزه، فناوری فضایی به عنوان یکی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - مهم‌ترین زمینه‌های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - رقابتی در میان کشورها شناخته شده و مبنایی برای مقایسه از نظر توسعه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - اقتصادی و صنعتی کشورهاست. با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد فناوری‌های فضایی در اموری همچون ارتباطات، مخابرات، سنجش از دور، آموزش از دور، مکان‌یابی و ناوبری، زندگی بدون استفاده از فضا دیگر متصور نیست.»

به گفته جهرمی ایران تاکنون فعالیت‌های خوبی در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - این زمینه داشته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - و برخی از این فعالیت‌ها همچون طراحی و ساخت ماهواره‌های مخابراتی و سنجشی، تراسترها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - و موتورهای پیشران، بلوک انتقال مداری، بالن مخابراتی، خدمات فضاپایه و کاربرد آن در مدیریت بحران در بلایای طبیعی، توسط پژوهشگاه فضایی ایران صورت گرفته است. او دیگر فعالیت‌های مهم این پژوهشگاه را چنین توصیف کرده است:

«پژوهشگاه در سال جاری با حرکتی برنامه‌ریزی شده با استفاده از داده‌های سنجش از دور فضایی با برآورد خسارت ناشی از سیل فروردین ۹۸ با استفاده از بالن مخابراتی در ارائه سرویس اینترنت رایگان به این مناطق کمک شایانی به ستاد مدیریت بحران کرد و نیز خدمات به زائران اربعین حسینی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - میلیاردها تومان برای کشور صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشت که می‌توان از آن به عنوان خدمات فضاپایه پژوهشگاه فضایی نام برد.»

جهرمی همچنین با اشاره به آزمایش موتور آرش و مواردی چون طراحی و ساخت پین پولر و چرخ عکس‌العملی، باتری‌های فضایی، پنل خورشیدی و حسگرها را جزو دیگر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - دستاوردهای فضایی ایران توصیف کرده است. به گفته جهرمی این موفقیت‌ها در زمان تحریم به دست آمده و همین مساله ارزش آنها را دو چندان می‌کند:

«نکته قابل توجه در این مسیر آن است که همه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - این موفقیت‌ها در شرایطی حاصل شد که کشور و به ویژه حوزه فضایی در تحریم بوده و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - دستیابی به این فناوری‌ها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - ممکن نیست، مگر با غیرت و همت متخصصان علاقمند و متعهد این حوزه.»

پیش‌تر اعلام شده بود که ناهید ۱ در خردادماه سال آینده به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - پرتاب درخواهد آمد و همچنین تصریح شده بود که این ماهواره با ماهواره‌بر «ذوالجناح» و با سوخت جامد به فضا ارسال خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران

گفتنیست ماهواره ناهید ۱ در واقع یک ماهواره مخابراتی است. این ماهواره برای اولین بار در کشور، در پژوهشکده سامانه­‌های ماهواره پژوهشگاه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - فضایی ایران به کارفرمایی سازمان فضایی ایران طراحی و ساخته شده است. ماموریت‌های ماهواره مخابراتی ناهید۱ در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - راستای دستیابی به فناوری طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی زمین آهنگ، مطرح و در یک ماهواره پیاده‌سازی شده است. آنطور که مسئولان می‌گویند، اهداف اصلی این ماهواره، مخابراتی است و با قرارگیری روی باند یو اچ اف و کی یو با ایستگاه های زمینی تبادل اطلاعات انجام می‌دهد. البته دوربین سنجشی هم روی آن مستقر است و به مدت دو ماه و نیم می‌تواند در مدار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - ۲۵۰ کیلومتری زمین قرار بگیرد.

جالب است بدانید که ناهید ماهواره‌ای مکعب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - مستطیلی است که علاوه بر صفحات خورشیدی نصب شده بر روی بدنه آن، از دو صفحه خورشیدی بازشونده بهره می‌برد. این ماهواره دارای ۵۰ کیلوگرم وزن و طول و عرض و ارتفاع ۵۰ در ۵۰ در ۶۰ سانتی متر و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - نوع مدار آن بیضوی ۲۵۰ در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نوشهر استان مازندران - ۳۷۵ کیلومتر با طول عمر ۴۰ روز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاطرافروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما آیا شکری کلا نوشهر برای مایکروفر میدیا تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شکری کلا شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone