🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23049.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

برنده مسابقه عکاسی زیر آب سال ۲۰۲۰ مشخص شد

برنده جدید مسابقه عکاسی زیر آب سال ۲۰۲۰ اعلام شد. برنده فرانسوی توانسته با عکس‌برداری از فک‌های ساکن در قطب جنوب، از بین ۵۵ هزار عکس ارسال شده در این مسابقه، رتبه نخست را به ...

برنده جدید مسابقه عکاسی زیر آب سال ۲۰۲۰ اعلام شد. برنده فرانسوی توانسته با عکس‌برداری از فک‌های ساکن در قطب جنوب، از بین ۵۵ هزار عکس ارسال شده در این مسابقه، رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

این مسابقه که هر ساله توسط سازمان بریتانیایی UPY برگزار می‌شود، عکاس فرانسوی به نام گرگ لوکو (Greg Lecoeur‌) - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - را به عنوان برنده مسابقه عکاسی زیر آب سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است. عکس او که خانه‌های شناور نام دارد، زندگی فک‌هایی را به تصویر می‌کشد، که تکه یخی را به عنوان خانه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - خود برگزیده‌اند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران

این عکاس که از شهر نیس فرانسه به قطب جنوب سفر کرده، از گوشه کنار این منطقه عکس گرفته است تا زندگی دریایی را به تصویر بکشد. او می‌گوید:

کوه‌های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - یخی با حرکت خود اقیانوس‌ها را غنی از مواد غذایی می‌کنند و همچنین برای حیوانات بزرگتر نیز به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - عنوان خانه و سرپناه به حساب می‌آیند؛ همانند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - این فک‌ها.

عکس او از میان ۵۵ هزار عکس مختلف که از ۷۰ کشور به سازمان UPY ارسال شده بود به عنوان عکس منتخب برگزیده شده است. عکس «آخرین طلوع، آخرین نفس» عکاس ایتالیایی به نام پاسکواله واسالو (Pasquale Vassallo) نیز در همین سری از مسابقات به عنوان عکس منتخب حمایت از حیات دریایی برگزیده شده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران

او توانسته از ماهی تونا در حال به دام افتادن در تور ماهی‌گیری عکس‌برداری کند. آلکساندر ماستارد (Alexander Mustard) رئیس این مسابقات می‌گوید:

اقیانوس‌ها همواره در معرض تهدیداتی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - چون، تغییرات اقلیمی، ماهی‌گیری بیش از حد و آلاینده‌های پلاستیکی هستند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - مسابقه حمایت از حیات دریایی، پلتفرمی را در اختیار عکاسان قرار می‌دهد که می‌توانند چشم‌های ما داخل اقایانوس‌ها باشند و مشکلات را زودتر ببینند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران

آنیتا کاینقات (Anita Kainrath) عکاس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - اتریشی نیز توانسته مقام دوم را در مسابقه عکاسی زیر آب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - کسب کند. عکس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - او بچه کوسه‌های لیمویی را به تصویر می‌کشد. خاطره این عکس به زبان آینتا بسیار شنیدنی است:

تا زانو در آب ایستاده بودم و سعی داشتم دوربینم را ثابت نگه دارم و منتظر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - کوسه‌های باشم؛ در حالی که پشه‌ها مگس‌ها از من تغذیه می‌کردند. پس از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - حدود یک ساعت، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - بچه کوسه‌های لیمویی بالاخره در محدوده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - قابل عکاسی قرار گرفتند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - و توانستن این عکس را بگیریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone