🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23034.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

«دورکاری حداکثری» در ایرانسل عملیاتی شد

دورکاری در بسیاری از شرکت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده و حالا ایرانسل نیز اعلام کرده که دورکاری حداکثری را سرلوحه فعالیت‌های فعلی خود قرار داده است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو ...

دورکاری در بسیاری از شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - به خاطر شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده و حالا ایرانسل نیز اعلام کرده که دورکاری حداکثری را سرلوحه فعالیت‌های فعلی خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - پیرو برگزاری نشست کمیته بحران در حضور «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌جز افرادی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است، از امروز دوشنبه، پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸، تا پایان هفته به دورکاری می‌پردازند.

پیش از این، از آغاز هفته، ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال و در راستای مسئولیت‌ اجتماعی خود در قبال منابع انسانی، ضمن اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی و فراهم کردن امکان استراحت به محض مشاهده کوچکترین علائم مرتبط، امکان دورکاری را برای ۲۰درصد از شاغلان این مجموعه فراهم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده بود.

ایرانسل اعلام کرده که کمیته بحران در مورد تمدید احتمالی دورکاری حداکثری کارکنان برای هفته آینده، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در این باره بیشتر بخوانید:

آغاز دورکاری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - اجباری، یا چگونه کارمندان شرکت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سوادکوه استان مازندران - را از کرونا مصون نگه داریم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone