🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23047.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: مک بوک مجهز به پردازنده ARM سال 2021 از راه می‌رسد

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر با سابقه اپل پیش بینی کرده که اولین مک بوک مبتنی بر پردازنده ARM، نیمه نخست سال 2021 به بازار عرضه می شود. بر اساس پیش بینی های «کو»، یکی از محصولات ...

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر با سابقه اپل پیش بینی کرده که اولین مک بوک مبتنی بر پردازنده ARM، نیمه نخست سال 2021 به بازار عرضه می شود.

بر اساس پیش بینی های «کو»، یکی از محصولات جدید اپل که در 12 الی 18 ماه آینده به بازار عرضه می شود، مک بوک خواهد بود که به جای پردازنده اینتل، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - از پردازنده ARM بهره خواهد برد.

سال های گذشته شایعات متعددی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - در مورد عرضه مک بوک مبتنی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - بر پردازنده ARM - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - منتشر شده اند و حال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - پیش بینی جدید این تحلیلگر تاریخ دقیق تری از احتمال عرضه این محصول می دهد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران

به گفته مینگ-چی کو، اپل از زمان شیوع ویروس کرونا بودجه بیشتری صرف تحقیق، توسعه و تولید چیپ های 5 نانومتری کرده است. انتظار می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - رود این چیپ ها برای اولین بار در مک بوک های مبتنی بر پردازنده ARM به کار روند. گفتنی است تراشه های 5 نانومتری اهمیت بسیار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - زیادی برای آیفون ها و آیپدهای سال جاری و همچنین سال آینده دارند.

پیش بینی می شود اپل محموله تراشه های 5 نانومتری را اواسط سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - 2020 دریافت کند. به گفته تحلیلگر مورد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - بحث، مدل پرچمدار آیفون 12 و همچنین آیپد مجهز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - به نمایشگر mini-LED که اواخر سال 2020 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - یا اوایل 2021 از راه می رسد نیز در کنار مک بوک مبتنی بر پردازنده ARM، از تراشه 5 نانومتری برخوردار خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران

رویگردانی اپل از پردازنده های اینتل و استفاده از پردازنده های ARM، تغییر بزرگی برای این شرکت محسوب می شود. این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - کار به انعطاف پذیری بیشتر در به روز رسانی سخت افزار مک منجر شده و همچنین به اپل کمک می کند تا با اصلاحات سخت افزاری و بهبودهای نرم افزاری، بهترین تجربه کاربری را فراهم کند.

توسعه دهندگان نیز باید باید زودتر خود را با این تصمیم وفق دهند تا از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - پشتیبانی نرم افزاری macOS برای مک بوک های مبتنی بر پردازنده ARM اطمینان حاصل شود. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - یکی از برنامه نویسان می گوید اگر پیش بینی کو صحت داشته باشد، اپل باید زودتر کیت های انتقال را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone