🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23031.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد؛ اولترابوک چینی‌ها رقیب می‌طلبد

هواوی در کنار معرفی گوشی تاشو و تبلت جدید خود، لپ‌تاپ‌های سال گذشته خود را با سخت‌افزار و رنگ‌بندی جدید بروزرسانی کرده است. هواوی میت بوک ایکس پرو از طراحی بروز و جدیدترین چیپست‌های اینتل ...

هواوی در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنار معرفی گوشی تاشو و تبلت جدید خود، لپ‌تاپ‌های سال گذشته خود را با سخت‌افزار و رنگ‌بندی جدید بروزرسانی کرده است. هواوی میت بوک ایکس پرو از طراحی بروز و جدیدترین چیپست‌های اینتل بهره می‌برد و آماده رقابت در بازار اولترابوک‌های قدرتمند است.

میت بوک ایکس پرو طراحی مشابه نسخه سال گذشته کمپانی چینی را با خود به یدک می‌کشد. این لپ تاپ با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بهره‌مندی از نمایشگر اولترا فول ویو، توانسته ۹۱ درصد مساحت قاب جلویی را به نمایشگر اختصاص دهد. این نمایشگر ۱۳.۹ اینچ بوده و از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیتی بهره می‌برد که برای یک لپ تاپ رقم فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان

رزولوشن این پنل ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ بوده و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با نسبت تصویر ۳ به ۲ به بازار عرضه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند به کمک دستورات لمسی نیز محیط ویندوز را کنترل کنند. میت بوک ایکس پرو از ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به کمک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور، به سادگی وارد محیط ویندوز شوید. میت بوک ایکس پرو بسیار سبک است و تنها ۱.۳۴ کیلوگرم وزن داشته و قطور‌ترین بخش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این لپ تاپ نیز ۱۴.۳ میلیمتر ضخامت دارد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان

وب کم تعبیه شده در این لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از نوع پاپ آپ بوده و در کیبورد میان دکمه‌های ردیف بالایی قرار گرفته که شاید مکان چندان ایده‌آلی نباشد. سخت‌افزار این لپ تاپ نیز بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده. میت بوک ایکس پرو از پردازنده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسل دهم اینتل در مدل‌های متنوع بهره می‌برد. بهترین ترکیب سخت‌افزاری این لپ تاپ، شامل پردازنده Core i7، یک ترابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و گرافیک انویدیا MX250 می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان

میت بوک ایکس پرو از دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A بهره می‌برد و در ۳ رنگ نقره‌ای، خاکستری و رنگ جدید سبز به بازار عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه این لپ تاپ با پردازنده Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۵۰۰ یورو خواهد بود.

در کنار میت بوک ایکس پرو، هواوی دو لپ تاپ دیگر به میت بوک دی (MatteBook D) نیز رونمایی کرده که مقرون به صرفه‌تر از پرچمدار این کمپانی چینی هستند. این دو که در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می‌شوند، از پردازنده نسل دهم اینتل، نمایشگر‌های FHD، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. نسخه ۱۴ اینچی یک درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و پورت HDMI خواهد داشت، در حالی که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسخه ۱۵ اینچی، یک پورت USB-A اضافه‌تر نیز دارد.

- تعمیرات مایکروفر بیم در شهر فولاد شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشخو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب حالتون خوبه؟ آیا میشه بگید C4 فولاد شهر خدمات دارید
پاسخ: بله در C4 شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone