🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24625.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای بیش از ۱.۱۹ میلیارد تصویر پزشکی در اینترنت

هر روز در سراسر دنیا میلیون ها تصویر پزشکی در اینترنت بارگذاری می شود که شامل اطلاعات محرمانه بیماران است اما بررسی ها نشان داده حدود ۱.۱۹ میلیارد مورد از این تصاویر بدون هیچ حفاظ ...

هر روز در سراسر دنیا میلیون ها تصویر پزشکی در اینترنت بارگذاری می شود که شامل اطلاعات محرمانه بیماران است اما بررسی ها نشان داده حدود ۱.۱۹ میلیارد مورد از این تصاویر بدون هیچ حفاظ امنیتی در اینترنت به حال خود رها شده اند.

دلیل دسترسی عمومی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - به این حجم سرسام آور از تصاویر استفاده صدها بیمارستان، کلینیک و مرکز تصویربرداری از سیستم های با حداقل امنیت است. تصاویر افشا شده شامل اسکن های CT، فراصوتی و اشعه ایکس می شود و تقریبا نیمی از آنها مربوط به بیماران - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - آمریکایی یا بستری شده در این کشور است. محققان امنیتی هفته ها زمان را صرف هشدار دادن به مراکز مورد بحث کرده اند اما ظاهرا این موسسات توجه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - چندانی به هشدارها نکرده اند.

DICOM یکی از رایج ترین فرمت های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - فایل در بین موسسات پزشکی است که امکان ذخیره چندین عکس در یک فایل و به اشتراک گذاری آن با موسسات دیگر را می دهد. باز کردن این فایل به ابزار خاصی نیاز ندارد و با اپ های رایگان هم می توان آنها را مشاهده کرد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران

تصاویر DICOM معمولا در سیستم بایگانی و تبادل PACS ذخیره می شود اما مشکل اینجاست که برخی مراکز پزشکی حتی زحمت تعیین پسورد برای سرور PACS را به خود نداده و آنها را مستقیما به اینترنت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - وصل کرده اند.

این سرورهای حفاظت نشده نه تنها تصویر پزشکی بیماران بلکه اطلاعات محرمانه آنها از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - جمله نام، تاریخ تولد، نوع بیماری و غیره را هم در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پل سفید استان مازندران - اینترنت افشا می کنند. در برخی مراکز حتی شماره تامین اجتماعی بیماران به عنوان شناسه آنها در این اسناد قید شده است.

کمپانی امنیتی Greenbone Networks که از مدتی قبل مشغول پایش این سرورها بوده به بسیاری از مراکز هشدار داده که فکری برای این مشکل بکنند. ظاهرا برخی از موسسات کوچکتر راهکارهای امنیتی را در پیش گرفته اند اما مراکز بزرگتر هنوز اقدام خاصی در این راستا صورت نداده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone