🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24624.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

FBI برای حل پرونده تیراندازی فلوریدا دست به دامن اپل شد

پلیس فدرال آمریکا (FBI) خواستار کمک اپل به شکستن رمز آیفون هایی شده که به حادثه تیراندازی فلوریدا ارتباط دارند. سال گذشته فردی مسلح با تیراندازی به سوی مشتریان یک بانک پنج نفر را از ...

پلیس فدرال آمریکا (FBI) خواستار کمک اپل به شکستن رمز آیفون هایی شده که به حادثه تیراندازی فلوریدا ارتباط دارند.

سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - گذشته فردی مسلح با تیراندازی به سوی مشتریان یک بانک پنج نفر را از پای در آورد. پلیس آمریکا از مدت ها قبل دو آیفون را در اختیار دارد که گمان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - می رود به باز کردن سرنخ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - این حادثه کمک کنند با این حال در بازرسی آنها به مشکل خورده است. Dana Boente، مشاور کل FBI با ارسال نامه ای به اپل اعلام کرده که این نهاد موافقت دادگاه برای بازرسی گوشی را دارد اما قفل روی موبایل مانع آن شده:

بازرس ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - تمام تلاش خود را برای حدس زدن رمز عبور احتمالی به کار بسته اند اما تلاش آنها راه به جایی نبرده است.

اپل با این درخواست ها بیگانه است و معمولا در پاسخ داده های ذخیره شده در iCloud کاربر را در اختیار مراجع قانونی قرار می دهد که معمولا شامل نسخه بکاپی از محتوای موبایل است. با این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - وجود در صورتی که رمز عبور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - دستگاه مشخص نباشد، امکان ارائه داده های ذخیره شده روی حافظه گوشی را ندارد و تنها راه برای دسترسی به آن حمله به معیارهای امنیتی iOS است که کوپرتینوهایی تمایلی به انجام آن ندارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران

کمپانی آمریکایی بدون رد یا تایید دریافت چنین نامه ای از سوی FBI اعلام کرده که در موارد مشابه تمام داده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - های در دسترس را در اختیار دادگاه قرار داده است:

 ما بیشترین احترام را برای مجریان قانون قائلیم و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - همیشه برای کمک به بازرسی ها با آنها همکاری کرده ایم. ماه گذشته که پلیس فدرال خواستار دریافت اطلاعات شد تمام داده های متعلق به خودمان را به آنها دادیم و کماکان به ارائه داده های در دسترس ادامه می دهیم.

آخرین منازعه اپل و FBI برای شکستن رمز آیفون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - به ماجرای تیراندازی سن برناردینو مربوط می شود. در آن زمان پلیس فدرال سعی کرد کمپانی را به توسعه نسخه ای اصلاح شده و بدون رمزنگاری از iOS متقاعد کند اما کمپانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران - در برابر آنها تسلیم نشد.

علاوه بر اپل کمپانی Cellebrite هم ابزاری را توسعه داده که قادر به آنلاک آیفون های با iOS 13 است و ظاهرا برخی دفاتر پلیس آمریکا به صورت مخفیانه ده ها هزار دلار برای خرید و استفاده از این ابزار پرداخت کرده اند.

- تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سوادکوه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone