🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24626.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونق بازار کامپیوترهای شخصی پس از رکود هفت ساله

بر اساس گزارشات شرکت های تحلیلی IDC و گارتنر (Gartner)، فروش کامپیوترهای شخصی پس از یک رکود هفت ساله برای اولین بار با رشد پایدار مواجه شد. شرکت IDC گزارش می کند که صادرات سالانه ...

بر اساس گزارشات شرکت های تحلیلی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - IDC - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - و گارتنر (Gartner)، فروش کامپیوترهای شخصی پس از یک رکود هفت ساله برای اولین بار با رشد پایدار مواجه شد.

شرکت IDC گزارش می کند که صادرات سالانه کامپیوترهای شخصی در سال 2019 با رشد 2.7 درصدی نسبت به سال 2018، به 266.7 میلیون واحد رسیده است. گارتنر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - نیز با اشاره به رشد 0.6 درصدی صادرات کامپیوترهای شخصی در سال گذشته میلادی، از فروش 261.2 میلیونی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - آنها خبر داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان

تحلیل های شرکت های مورد بحث در سال 208 نشان داد که فروش کامپیوترهای شخصی برای اولین بار در سه ماهه دوم 2018 با رشد مواجه شده است؛ این رشد در تمام طول سال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - 2019 ادامه پیدا کرد که از سال 2011 بی سابقه بوده است.

شرکت های IDC و گارتنر در مورد رشد بازار PC هم نظر هستند؛ ولی در زمینه محصولاتی که در دسته بندی کامپیوتر شخصی قرار می گیرند، اختلاف نظر دارند. مؤسسات مذکور دسکتاپ ها، نوت بوک ها و تبلت های جداشونده (همانند سرفیس) را جزو کامپیوترهای شخصی محسوب می کنند، با این تفاوت که گارتنر کروم بوک ها را در این دسته قرار نمی دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان
آمار صادرات، سهم بازار و رشد بزرگترین سازندگان کامپیوتر شخصی جهان در سال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - 19-2018

مؤسسات مورد بحث یکی از عوامل افزایش فروش کامپیوترهای شخصی را مهاجرت کاربران به ویندوز 10 اعلام کرده اند. شرکت گارتنر می گوید اتمام پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 از امروز، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - شرکت های سراسر دنیا را مجبور کرده تا سیستم های قدیمی خود را با مدل های جدیدتر مجهز به ویندوز 10 تعویض کنند که به افزایش تقاضا برای این سیستم عامل منجر خواهد شد.

طبق آمارهای مایکروسافت، تا ماه سپتامبر سال گذشته میلادی ویندوز 10 روی 900 میلیون دستگاه نصب شده است. با این وجود هنوز میلیون ها کاربر در سراسر جهان به این نسخه مهاجرت نکرده و همچنان بیش از 30 درصد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - از کاربران دسکتاپ از ویندوز 7 استفاده می کنند.

مایکروسافت ژانویه سال 2023 پشتیبانی از ویندوز 8 را نیز متوقف خواهد کرد که البته با توجه به سهم ناچیز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گالیکش استان گلستان - سیستم عامل در مقایسه با ویندوز 7، بعید است تأثیر مثبت چندانی در فروش ویندوز 10 بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
میتونم یه سوال بپرسم منطقه اسلام آباد گالیکش اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone