🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24628.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساخت طلای سبک وزن ۱۸ عیار به کمک پلاستیک

از دیرباز آرزوی هر کیمیاگری تولید طلا از مواد بی‌ارزش بود. اکنون دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ توانسته‌اند به کمک پلاستیک، طلای سبک وزن ۱۸ عیار بسازند که خواص آن همانند طلای کاملا فلزی ۱۸ عیار ...

از دیرباز آرزوی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - هر کیمیاگری تولید طلا از مواد بی‌ارزش بود. اکنون دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ توانسته‌اند به کمک پلاستیک، طلای سبک وزن ۱۸ عیار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - بسازند که خواص آن همانند طلای کاملا فلزی ۱۸ عیار بوده، ولی چگالی بسیار کمتری دارد. البته پیش از این که خوشحال بشوید، باید بگوییم که این طلای سبک وزن همچنان طلا بوده و این طور نیست که دانشمندان صرفا پلاستیک را به طلا تبدیل کرده باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ساخت این دستاورد را مرور کنیم.

پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - از این که روش علمی آن را بررسی کنیم، کاربردهای طلای سبک‌وزن را بررسی خواهیم کرد. این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - نوع از طلا بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - در مصارف تزیینی مانند زیورآلات کاربرد دارد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - زیرا طلای ۱۸ عیار استفاده شده فعلی، از آلیاژ‌های فلزی تشکیل شده که وزن آن را بسیار بالا برده و ممکن است چندان به  مذاق بسیاری از مردم خوش نیاید. طلای سبک وزن ۱۸ عیاری که دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ ساخته‌اند، فلز‌های اضافی را با شبکه‌ای از پلاستیک جایگزین کرده‌ و توانسته‌اند چگالی آن را از ۱۵ گرم بر سانتی‌متر مکعب به تنها ۱.۷ گرم بر سانیت‌متر مکعب برسانند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان

مواد کلیدی برای این دستاورد، لاتکس‌های پلیمری و فیبرهای پروتئینی هستند. محققین می‌گویند با نشاندن نانوکریستال‌های طلا در قالب دیسک روی ماتریکس پلاستیک، حفره‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - بسیار ریزی از هوا تولید کرده‌اند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - که چگالی و وزن آن را بسیار پایین می‌آورد. در زمان افتادن روی سطح، این طلای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - سبک وزن ۱۸ عیار، صدایی مانند پلاستیک از خود تولید می‌کند. با این حال محققین می‌گویند خواص ماده آن هیچ تفاوتی با طلای فلزی ندارد و حتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - می‌توان سطح آن را مانند یک فلز معمولی جلا و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - صیقل دارد.

به دلیل سطح براق آن، این طلای سبک وزن ۱۸ عیار کاربرد بسیاری در صنایع جواهر‌سازی خواهد داشت. همچنین محققین با تغییر در ساختار آن می‌توانند سختی‌های متفاوتی برای آن نیز تولید کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - همچنین برای ذوب این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - طلا نیز دمای کمتری نیاز است و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فریمان استان خراسان - شکل ذرات نانو نیز به محققین این اجازه را می‌دهد تا طیف‌های رنگی متفاوتی برای آن تولید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر یه سوال داشتم منطقه چمران فریمان طرح تعویض مایکروفر تکنوکیت قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در چمران شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone