🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24627.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معاونت علمی: مراکز صنعتی متروکه در چند شهر تبدیل به کارخانه‌های نوآوری می‌شوند

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر از ایجاد چندین کارخانه نوآوری در مراکز صنعتی متروکه در سرتاسر کشور داده و تاکید کرده این اقدام می‌تواند گامی برای ایجاد یک ...

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اعلام کرده که این کارخانه ظرفیت ۲۵۰۰ نفر را دارد و می‌تواند ۵۰۰ تیم را در خود جای دهد ولی در حال حاضر تنها هزار نفر و ۱۵۰ تیم در آن مستقر هستند. به گفته قادری‌فر آنها با توجه به استقبال جوانان و تیم‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از کارخانه نوآوری، قصد دارند از ظرفیت‌های مشابه در شهرهایی مانند شیراز، تبریز، اصفهان، یزد و دیگر شهرها نیز استفاده کنند تا کارخانه نوآوری در این استان‌ها نیز برقرار شود.

به گفته قادری‌فر کارخانه نوآوری شیراز در آستانه افتتاح قرار دارد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و قرار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است کارخانه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ایران زیمنس سابق تبدیل به یک کارخانه نوآوری با حضور چند هزار محقق شود. گفتنیست مساحت این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کارخانه ۹ هزار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - متر مربع است که تقریبا نصف کارخانه نوآوری آزادی است.

کارخانه نوشابه‌سازی مشهد با ۱۵ هزار متر مربع و کارخانه نساجی یزد با ۱۰ هزار متر مربع از دیگر مناطقی هستند که به زودی تبدیل به کارخانه نوآوری خواهند شد.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی در ادامه با اشاره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به دو شهر دیگر که قرار است در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آنها از اماکن متروکه برای راه اندازی کارخانه های نوآوری استفاده شود، گفت: «اکنون در حال مکان یابی در شهرهای اصفهان، تبریز  و اردبیل برای ایجاد کارخانه نوآوری هستیم.»

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان
تصویری از کارخانه نوآوری آزادی

به گفته قادری‌فر با توجه به محدودیت اعتبارات و منابع برای انجام کارهای زمان بر ساخت و ساز، این پهنه‌های صنعتی متروکه بازسازی می‌شوند و در اختیار زیست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بوم نوآوری قرار می‌گیرند.

تفاوت بین دو مفهوم کارخانه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نوآوری و پارک نوآوری برای برخی از افراد همچنان گنگ باقی مانده و از همین رو قادری‌فر در صحبت‌های خود با تاکید به وجود تفاوت در این دو موضوع، تصریح کرده که «پارک‌ها عمدتا محل استقرار شرکت‌های دانش بنیان است؛ اما کارخانه های نوآوری استارت آپ-کمپ‌هایی هستند که در راستای حمایت از ایده ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و تربیت نیروی انسانی و متخصص برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده اند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر جسارتا تعمیرچی منطقه چهار راه بسیج خمینی شهر هم تعمیرات مایکروفر شارپ R-982STW داره؟
پاسخ: بله در چهار راه بسیج شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone