🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27651.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تردد دوچرخه‌سواران بیدود در خط ویژه مجاز شد

دوچرخه‌سواران بیدود از این به بعد می‌توانند در خط ویژه اتوبوسرانی تهران، دوچرخه سواری کنند. اینطور که «محمد کاظمی» مدیر بازاریابی بیدود به دیجیاتو می‌گوید دوچرخه سواری برای کاربران بیدود در تمامی خطوط ویژه اتوبوسرانی ...

دوچرخه‌سواران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - بیدود از این به بعد می‌توانند در خط ویژه اتوبوسرانی تهران، دوچرخه سواری کنند. اینطور - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - که «محمد کاظمی» مدیر بازاریابی بیدود به دیجیاتو می‌گوید دوچرخه سواری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - برای کاربران بیدود در تمامی خطوط ویژه اتوبوسرانی مناطق شهر آزاد است و تنها محدودیت آنها تردد در اتوبان‌هاست.

بر اساس اعلام بیدود دوچرخه سواران این اپلیکیشن می‌توانند از امروز در خطوط ویژه BRT تردد کنند. سرهنگ «سید مسلم موسوی» جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - این مورد گفته است که تردد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - استفاده کنندگان از دوچرخه های اشتراکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - بیدود در خطوط BRT با رعایت احتیاط - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - مجاز است:

«با توجه به تعدد پارکینگ های این سرویس در مرکز شهر، این مسئله می تواند تردد دوچرخه سواران را در مناطق نزدیک به این خطوط تسهیل کند.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران

کاظمی در این مورد به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - دیجیاتو می‌گوید که با پیگیری‌های بیدود و همکاری پلیس راهور ناجا، شهرداری و اتوبوسرانی تهران، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - این امکان برای دوچرخه سواران دوچرخه‌های اشتراکی فراهم شده است تا بتوانند در مسیرهای امن‌تری تردد داشته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - باشند:

«این موضوع با رانندگان اتوبوس‌های BRT هم هماهنگ شده است تا آنها از تردد دوچرخه سواران اطلاع داشته باشند.»

گفتنی‌ست بیدود سامانه دوچرخه سواری اشتراکی است که کاربران آن می‌توانند از دوچرخه‌های سطح شهر استفاده کنند و پس از استفاده دوچرخه را در محل مناسبی مانند پیاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جویبار استان مازندران - روها بگذارند تا کاربران بعدی از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرآمیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب تعمیرگاه شما طرفای بحرخزر جویبار سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در بحرخزر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone