🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27653.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توضیح ایرانسل درباره ابهام در حجم مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی

در روزهای اخیر کاربران در شبکه‌های اجتماعی مشغول انتشار تصاویری بوده‌اند که نشان می‌دهد ایرانسل بخشی از دیتای مصرف شده را به «حجم مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی» اختصاص داده است. این تصاویر باعث شد ...

در روزهای اخیر کاربران در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - مشغول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - انتشار تصاویری بوده‌اند که نشان می‌دهد ایرانسل بخشی از دیتای مصرف شده را به «حجم مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی» اختصاص - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - داده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - است. این تصاویر باعث شد تا کاربرانی که پیام رسان داخلی ندارند این سوال مهم را مطرح کنند که این حجم چرا از حساب آنها کسر شده است.

اکنون ایرانسل با ارسال یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - بیانیه رسمی برای رسانه‌ها، توضیحاتی در همین رابطه منتشر کرده است. ایرانسل می‌گوید که در راستای ارتقای خدمات خود در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه (از ششم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - تا هشتم تیر ماه) در حال بروزرسانی برخی سامانه‌های محاسبه تعرفه اینترنت بوده است.  اپراتور دوم سپس به مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر تفکیک تعرفه‌ اینترنت خارجی از اینترنت داخلی و پیام‌رسان‌های داخلی اشاره می‌کند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - و می‌نویسد:

«اپراتورها موظفند ترافیک خارجی را با تعرفه عادی، ترافیک وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های داخلی را با تعرفه یک‌دوم و ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی را با تعرفه یک‌سوم محاسبه کنند.»

ایرانسل می‌گوید به دلیل پیچیدگی امکان تفکیک این سه نوع حجم مصرف شده، تصمیم گرفته است تا به منظور رعایت حقوق مشترکان، «کمترین تعرفه در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - میان سه بخش ذکر شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - که مربوط به «حجم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی» (معادل یک‌سوم تعرفه خارجی) است را برای تمامی مصارف اینترنت مشترکان به صورت یکسان لحاظ کند.»

در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - واقع ایرانسل می‌گوید که در آن بازه زمانی ۳ روزه، این اتفاق رخ داده است: «در بازه زمانی مدنظر، تمامی اینترنت مصرفی مشترکان ایرانسل، با تعرفه یک سوم محاسبه شد. بدیهی است، در این بازه زمانی تغییری در محاسبه تعرفه خدمات اینترنتی که به صورت رایگان به مشترکان ارائه می‌شد، صورت نگرفته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - و این خدمات همچنان به صورت رایگان ارائه شده است.»

این اپراتور همچنین با اشاره به شائبه‌های مطرح شده برای برخی از مشترکان، می‌گوید که به کاربران خود اطمینان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - می‌دهد که «نه تنها متضرر نشده‌اند، بلکه از تخفیف تعرفه‌ای نیز برخوردار شده‌اند.»

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان

ایرانسل همچنین در توضیح این مسئله که چرا در بازه‌های زمانی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - دیگر، کاربرانی که پیام رسان داخلی ندارند، ترافیک مصرف شده‌ای را در این بخش می‌بینند، می‌نویسد:

«سازمان تنظیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - مقررات و ارتباطات رادیویی، به صورت دوره‌ای، آی‌پی (IP) وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که پیام‌رسان داخلی محسوب شده و تعرفه‌ آن‌ها به صورت یک سوم محاسبه می‌شود را به اپراتورها ابلاغ می‌کند. حجم ترافیک احتمالی مشاهده شده در بخش پیام‌رسان‌های داخلی اپلیکیشن ایرانسل من، به دلیل بازدید از وب‌سایت‌ها یا استفاده از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - اپلیکیشن‌های با IPهای فوق است. بر این اساس نه تنها افزایش هزینه‌ای متوجه این دسته از مشترکان نیست؛ بلکه بخشی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - مصرف اینترنت آن‌ها با تعرفه یک‌سوم محاسبه می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone