🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17462.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر معرفی شد؛ با هانتر V700 آشنا شوید

روز گذشته برند آنر از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد. این محصول که هانتر V700 نام دارد با بدنه آلومینیومی و لوگو بک لایت RGB خود از نظر زیبایی چیزی کم ندارد و به لطف ...

روز گذشته برند آنر از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - کرد. این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - محصول که هانتر V700 نام دارد با بدنه آلومینیومی و لوگو بک لایت RGB خود از نظر زیبایی چیزی کم ندارد و به لطف منافذ متعدد تعبیه شده در بخش پشتی بدنه و همچنین کیبورد کاملی که برایش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - یک گزینه ایده آل برای گیمینگ محسوب می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به امکانات این لپ تاپ.

آنر هانتر V700 در قالب دو نسخه قابل خریداری خواهد بود؛ هر دوی نسخه ها از نسل دهم چیپست های اینتل (یعنی Core i5-10300H یا i7-10750H) بهره می گیرند و پردازنده گرافیکی آنها نیز از میان گزینه های انویدیا GeForce GTX 1660 Ti و RTX - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - 2060  قابل انتخاب خواهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان

هر دو تریم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دارند و بین ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه SSD برایشان در نظر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - گرفته شده که بسته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - به پولی که می پردازید متغیر خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ آنر هانتر V700 یک نمایشگر مات ۱۶.۱ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و حاشیه های ۴.۷ میلیمتری دارد. این پنل دارای رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از تکنولوژی صدای سه بعدی Nahimic هم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است که در زمان اجرای بازی های مهیج بسیار مفید واقع می شود.

یکی از حوزه هایی که هانتر V700 تلاش می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - کند در آن سرآمد باشد مدیریت گرماست که به لطف طراحی خاص این دستگاه موسوم به دره باد یا Wind Valley به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - خوبی محقق شده؛ در این طراحی به محض آنکه لپ تاپ وارد فرایند اجرای برنامه های سنگین می شود و برای پخش حرارت به سطوح - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - اطراف خود احتیاج پیدا میکند منافذ ورودی روی بدنه آن باز می شوند. دو فن ۱۲ ولتی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که به ادعای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - آنر بهتر از محصولات رقیب هانتر V700 را خنک نگه می دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان

پورت های ورودی و خروجی این محصول نیز شامل یک HMDI 2.0، دو USB 3.2، یک USB 2.0 و یک پورت اترنت و جک هدفون می شود که در کنار دکمه پاور جا خوش کرده اند. هانتر V700 همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می کند و در قطورترین بخش بدنه ۱۹.۹ میلیمتر ضخامت دارد. باتری این لپ تاپ نیز ۵۶ وات ساعت ظرفیت دارد.

آنر همچنین یک قابلیت اشتراک گذاری بیسیم را هم برای این لپتاپ در نظر گرفته است که به کاربران اجازه می دهد بازی های موبایل محبوب خود را به لپ تاپ انتقال داده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - و با نمایشگر بزرگ آن تجربه دیگری از آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - بازی را پشت سر بگذارند.

آنر هانتر V700 فعلا به بازار چین عرضه می شود و هنوز حرفی از عرضه آن به بازارهای جهانی مطرح نشده است.

قیمت این لپ تاپ برای پیکره بندی های مختلف آن به شرح زیر است:

  • مدل بهره مند از چیپست Core i5 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - داخلی و کارت گرافیک GTX 1660 Ti  با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - قیمت ۱۱۱۰ دلار
  • مدل بهره مند از چیپست Core i7 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و کارت گرافیک RTX 2060 با قیمت ۱۲۵۷ دلار
  •  مدل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کنگاور استان کردستان - بهره مند از چیپست Core i7 با یک ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴۸۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone