🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17466.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آلودگی هزاران دیتابیس MSSQL به بدافزار MrbMiner

در ماه های اخیر بدافزار جدیدی به سرورهای SQL مایکروسافت نفوذ کرده و با نصب نوعی ماینر رمزارز  اقدام به کلاهبرداری می کند. طبق گزارش واحد امنیت سایبری شرکت چینی Tencent هزاران دیتابیس MSSQL تاکنون به بدافزار MrbMiner ...

در ماه های اخیر بدافزار جدیدی به سرورهای SQL مایکروسافت نفوذ کرده و با نصب نوعی ماینر رمزارز  اقدام به کلاهبرداری می کند. طبق گزارش واحد امنیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - سایبری شرکت چینی Tencent هزاران دیتابیس MSSQL تاکنون به بدافزار MrbMiner آلوده شده اند.

شرکت Tencent اعلام کرده که باتنت مورد بحث با اسکن اینترنت به دنبال سرورهای MSSQL می گردد و سپس با امتحان کردن پسوردهای ضعیف متعدد تلاش می کند حملات جستجوی فراگیر را علیه اهداف شناسایی شده انجام داده و به داخل آنها نفوذ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - کند.

پس از آنکه مهاجمان وارد سیستم شدند یک فایل اولیه assm.exe را روی آن دانلود میکنند تا از طریق آن نوعی مکانیزم ثابت ریبوت بسازند و با ایجاد اکانت درب پشتی در سیستم مسیر لازم برای ورودهای بعدی خود به آن را هم فراهم می کنند. Tencent اعلام کرده اکانت درب پشتی ایجاد شده در این سیستم ها با نام کاربری Default و پسورد @fg125kjnhn987 فعالیت می کند.

گام آخر از فرایند آلوده سازی اتصال به سرور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - فرماندهی و کنترل و دانلود اپلیکیشنی است که رمزارز مونرو را از طریق منابع سرور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - لوکال استخراج کرده و این رمزارزها را به اکانت های تحت کنترل هکرها انتقال می دهد.

نسخه های لینوکسی و مبتنی بر ARM از بدافزار MrbMiner

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی

شرکت Tencent در گزارش خود خاطرنشان کرده که گرچه آلودگی ها صرفا در سرورهای MSSQL مشاهده شده اما سرور MrbMiner C&C نسخه های دیگری از این بدافزار را که برای سرورهای لینوکسی و مبتنی بر ARM نوشته شده بودند را هم در خود داشته.

کارشناسان این شرکت بعد از بررسی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - و تحلیل نسخه های لینوکسی از بدافزار MrbMiner اعلام کردند که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - موفق به کشف یک کیف پول مونرو با مقداری رمزارز شده اند.

آدرس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - مربوط به این کیف پول حاوی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - ۳.۳۸ مونرو (برابر با ۳۰۰ دلار) بوده و این نشان می دهد که نسخه های لینوکسی از بدافزار MrbMiner هم فعالانه به دنبال طعمه بوده اند.

اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - کیف پول مورد استفاده برای سرورهای MSSQL حاوی ۷ مونرو (با ارزش تقریبی ۶۳۰ دلار) بوده. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - البته این ارقام کوچک هستند اما تصور میشود که هکرها از کیف پول های متعددی برای استخراج رمزارز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آشتیان استان مرکزی - کمک گرفته اند و  مبلغی که از این عملیات ها عایدشان شده به مراتب بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone