🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32087.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حالا می‌توان از گوگل کروم به ویژگی تایملاین ویندوز ۱۰ دسترسی داشت

به تازگی افزونه‌ای برای نسخه ویندوز گوگل کروم منتشر شده که امکان دسترسی به ویژگی تایم‌لاین ویندوز 10 را برای کاربران این مرورگر فراهم می‌کند. تایم‌لاین که در آپدیت‌های سال گذشته ویندوز به این سیستم ...

به تازگی افزونه‌ای برای نسخه ویندوز گوگل کروم منتشر شده که امکان دسترسی به ویژگی تایم‌لاین ویندوز 10 را برای کاربران این مرورگر فراهم می‌کند. تایم‌لاین که در آپدیت‌های سال گذشته ویندوز به این سیستم عامل اضافه شد، آخرین فعالیت‌های کاربر در رایانه‌های دسکتاپ، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - اپلیکیشن‌ها، مرورگر اج، دیوایس‌های آی او اس و اندروید و اپلیکیشن‌های آفیس 365 را به نمایش می‌گذارد.

کلیه این فعالیت‌ها در قالب یک کاتالوگ زیبا به نمایش در‌می‌آیند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - تا هم راحت‌تر به بخش مد نظرتان دسترسی پیدا کنید و هم جابجایی میان بخش‌های مختلف برایتان لذت‌بخش‌تر باشد. همانطور که به خاطر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - دارید، تایم‌لاین گل سرسبد ویژگی‌های آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 به حساب می‌آمد اما در زمان عرضه، فقط یک مرورگر از آن پشتیبانی می‌کرد که چیزی جز مرورگر اج خود مایکروسافت نبود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران

تا امروز، کاربران مرورگرهای دیگر از دسترسی به این ویژگی‌ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - در مرورگر محبوب خود محروم مانده بودند اما انتشار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - افزونه جدید، اوضاع را تغییر داد. گزارشات حاکی از آنند که مایکروسافت افزونه کروم تایم‌لاین را هفته گذشته و تحت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - عنوان "Web Activities" برای کاربران اینسایدر ویندوز منتشر کرده، اما - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - تا امروز خبر عرضه آن را رسانه‌ای نکرده است.

مایکروسافت با انتشار یک پست وبلاگی، اعلام کرده که: «پشتیبانی [از قابلیت تایم‌لاین] در مرورگر جزو درخواست‌های مکرر کاربران اینسایدر از ما بود که در نهایت به معرفی افزونه کروم انجامید. حالا، تایم‌لاین می‌تواند فعالیت‌های بیشتری را در یک محل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - گرد‌آوری کند. منتظر آپدیت‌های بیشتری برای تایم‌لاین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - آینده نزدیک باشید.»

هنوز مشخص نیست که به غیر از کروم، آیا این افزونه برای سایر مرورگرها مثل فایرفاکس، اپرا و سافاری هم منتشر می‌شود یا خیر. با این حساب تا اطلاع ثانوی، تنها در مرورگرهای اج و گوگل کروم قادر به استفاده از این ویژگی بسیار مفید و کاربردی خواهید بود.

افزونه تایم‌لاین برای گوگل کروم را می‌توانید همین حالا و به صورت رایگان با مراجعه به فروشگاه افزونه‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر امیرکلا استان مازندران - کروم دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شراره نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** مایکروفر ویرپول JT 479 WH شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone