🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32088.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس با یک راکت فالکن 9 سه فضاپیما را به مدار فرستاد

کمپانی اسپیس اکس امروز برای دومین بار در سال 2019 یک راکت فالکن 9 را به فضا پرتاب کرد و در این مأموریت، سه فضاپیمای مختلف را در مدار زمین قرار داد. [digipullqoute place="right"]محموله راکت ...

کمپانی اسپیس اکس امروز برای دومین بار در سال 2019 یک راکت فالکن 9 را به فضا پرتاب کرد و در این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - مأموریت، سه فضاپیمای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - مختلف را در مدار زمین قرار داد.

محموله راکت فالکن 9 شامل دو ماهواره و یک ماه نشین بوده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - است

محموله راکت فالکن 9 شامل یک ماهواره ارتباطی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - اندونزیایی، یک ماهواره کوچک تحقیقاتی متعلق به نیروی هوایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - ایالات متحده و یک کاوشگر ماه نشین بوده که از طریق شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - Spaceflight Industries برای پرتاب امروز هماهنگ شده اند. جالب است بدانید که شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - مذکور سخت افزار لازم برای قرارگیری فضاپیماها در مدار را فراهم کرده و با اطلاع از فضای خالی موجود در محفظه بار راکت های مختلف، سفرهای اشتراکی برای محموله های کوچک تر را برنامه ریزی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - می کند.

در این بین ماهواره اندونزیایی Nusantara Satu به عنوان نخستین نقطه اتصال پرسرعت فضایی این کشور، ارتباط اندونزی با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - شبکه جهانی اینترنت را از فضا ممکن کرده و ماهواره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - S5 نیروی هوایی هم به منظور امکان سنجی استفاده از ابزارهای کوچک و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - کم هزینه برای پروژه های نظامی در مدار قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران
ماه نشین برشیت

اما سومین مسافر راکت فالکن 9 ماه نشین Beresheet است - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - که در مدار 60 هزار کیلومتری قرار گرفته و با جهت گیری خاص، طی دو ماه آتی شعاع مداری خود را بیشتر خواهد کرد. این افزایش شعاع تا جایی ادامه پیدا می کند که مدار برشیت بر مدار ماه مماس شود و این کاوشگر بتواند با استفاده از جاذبه قمر زمین، روی سطح ماه فرود بیاید.

لازم به ذکر است که راکت مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - استفاده در پرتاب اخیر پیش از این دو بار دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته بود و پس از پرتاب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - نیز به سلامت روی کشتی خودران اسپیس اکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. البته ایلان ماسک برنامه های دیگری هم برای راکت مذکور داشته و قرار است بهار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - سال آینده، برای چهارمین بار از آن استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone