🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32086.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

سرانجام سامسونگ به طور رسمی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد و حال به فاصله کمی سایت فون آرنا ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرده است. با توجه به این ویدیو ...

سرانجام سامسونگ به طور رسمی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد و حال به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - فاصله کمی سایت فون آرنا ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - منتشر کرده است.

با توجه به این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - ویدیو می‌توان تایید کرد که باید در جعبه گلکسی اس 10 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - پلاس منتظر حضور کابل و آداپتور USB-A به USB-C باشیم. مطابق انتظار آداپتور شارژ سریع سامسونگ هم در جعبه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - این گوشی حضور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - دارد. در ضمن، مبدل میکرو USB به USB-C را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - می‌توان در جعبه اس 10 پلاس پیدا کرد تا توانایی استفاده از کابل‌های قدیمی‌تر را هم داشته باشید.

ایرفون‌های AKG - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - که با اندازه گوش شما قابل تنظیم هستند نیز از مهم‌ترین آیتم‌هایی‌اند که هنگام خرید این گوشی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

جدا از تمامی موارد، نکته عجیب در رابطه با این ویدیو به عملکرد ضعیف حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - پلاس برمی‌گردد. در ابتدا مجری این ویدیو تلاش‌های متعددی را برای تعریف اثرانگشت خودش برای دستگاه انجام داده و بعد از آن هم هنگام باز کردن قفل گوشی با استفاده از همان انگشت دچار مشکل می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این مشکل به صورت سراسری در تمام مدل‌های گلکسی اس 10 وجود خواهد داشت یا این موضوع تنها محدود به این مدل خاص می‌شود. در ضمن، ممکن است تنها در استفاده‌های ابتدایی با چنین عملکرد کندی از حسگر اثرانگشت اس 10 پلاس روبرو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - شویم.

گلکسی اس 10 در چهار مدل متفاوت اس 10، اس 10 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - پلاس، اس 10 5G و اس 10 ای طی ماه مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - شد. پیش از این هم قدرت سخت افزاری این گوشی را با سایر پرچمدارهای موجود در بازار مقایسه کرده بودیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone