تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27193.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گزارش جهان دیجیتال ۲۰۱۹: رشد ۷ میلیونی کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران

گزارش مشترک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی «Hootsuite» و شرکت تبلیغاتی «We Are Social» موسوم به «جهان دیجیتال ۲۰۱۹» (Global Digital 2019) به تازگی منتشر شده است که لابه‌لای آن می‌توان آمارهای جدید و مهمی را ...

گزارش مشترک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی «Hootsuite» و شرکت تبلیغاتی «We Are Social» موسوم به «جهان دیجیتال ۲۰۱۹» (Global Digital 2019) به تازگی منتشر شده است که لابه‌لای آن می‌توان آمارهای جدید و مهمی را درباره وضعیت دیجیتالی ایران نیز پیدا کرد. آمار این گزارش مربوط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - به ژانویه ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ (دی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - و بهمن سال ۱۳۹۷) است. این گزارش می‌گوید که ایران در این بازه زمانی ۱۶ میلیون کاربر جدید اینترنت و ۷ میلیون کاربر جدید شبکه‌های اجتماعی داشته است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

در این گزارش جمعیت ایران ۸۲.۳ میلیون نفر ذکر و گفته شده است که ۷۲.۹ میلیون کاربر از اینترنت در کشورمان استفاده می‌کنند. در واقع ۸۹ درصد از جمعیت ایران، کاربر اینترنت هستند. تعداد کاربرانی که دسترسی به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اینترنت پهن‌باند موبایل دارند نیز به ۶۳.۶ میلیون کاربر رسیده است که ۷۷ درصد جمعیت کل ایران است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

رشد سرعت اینترنت موبایل به احتمال زیاد یکی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - عوامل اصلی گسترش شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً از طریق ابزارهای همراه است. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - این گزارش می‌گوید که میانگین سرعت اینترنت موبایل در ایران ۳۰.۵ مگابیت بر ثانیه است که نسبت به سال گذشته رشدی ۷۵ درصدی داشته. همچنین ۵۹ درصد از ارتباطات موبایل در ایران تحت پوشش 3G و 4G هستند. از سوی دیگر میانگین سرعت اینترنت پهن‌باند ثابت نیز ۱۲.۸ مگابیت بر ثانیه ثبت شده که در مقایسه با سال قبل، ۳۶ درصد افزایش داشته.

شبکه‌های اجتماعی

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین آمارهای این گزارش مربوط به رشد استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. ۴۷ میلیون کاربر در ایران از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این عدد حمایت از نفوذ ۵۷ درصدی این شبکه‌ها در میان مردم ایران دارد. از سوی دیگر ۴۱ میلیون کاربر صرفاً از طریق موبایل از شبکه‌های اجتماعی استفاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کنند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

اما در مجموع رشد دیجیتالی سالانه‌ی ایران نشان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - می‌دهند که ایران از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۸، تعداد ۱۶ میلیون کاربر اینترنت جدید داشته که این یک رشد ۲۹ درصدی بوده است. از سوی دیگر شبکه‌های اجتماعی هم رشدی ۱۸ درصدی را ثبت کرده‌اند و در این بازه زمانی ۷ میلیون کاربر جدید به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفته‌اند.

سایت‌ها و سرچ‌ها

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

لیست ۲۰ سایت پرمخاطب ایران در نمودار فوق قابل مشاهده است. هرچند گزارش مورد بحث این لیست را از آمار الکسا استخراج کرده که در مورد صحت آن همیشه در ایران گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود داشته است. بر اساس همین آمار گوگل در رتبه اول است، اما رتبه نخستین سایت ایرانی به آپارات می‌رسد و دیجی‌کالا در رتبه بعدی قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

تصویر فوق نیز لیستی است از ۲۰ واژه یا عبارتی است که ایرانیان بیشتر در گوگل به دنبال آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - بوده‌اند. دانلود، فیلم و عکس جستجوشده‌ترین واژه‌های کاربران ایرانی بوده‌اند که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - نشانه‌ای است از علاقه بیش از حد به دانلود، حتی پس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - از بهبود نسبی سرعت اینترنت در چند سال گذشته.

فاکتورهای مالی

یکی از قسمت‌های مهم گزارش مشترک «Hootsuite» و «We Are Social» مربوط به فاکتورهای مالی است - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - که می‌گوید ۹۴ درصد از مردم ایران در نهادهای مالی دارای حساب هستند. ۹.۱ درصد کارت اعتباری دارند و ۲۶ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - درصد از طریق یک حساب موبایلی امور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - مالی خود را پیش می‌برند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

اما نکته مهم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اینجاست که به گفته گزارش، ۴۶ درصد از مردم ایران یا خرید آنلاین دارند و یا قبض‌های خود را به شکل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - آنلاین پرداخت می‌کنند. این درصد بالا، به احتمال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - زیاد مربوط به پرداخت قبوض به شکل آنلاین است چرا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - که کارشناسان مختلف می‌گویند که سهم خرده فروشی آنلاین در ایران از کل خرده فروشی، کمتر از ۲ درصد است.

این بخش از گزارش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - همچنین می‌گوید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - که ۵۲ درصد از مردان و ۴۱ درصد از زنان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - در ایران تراکنش‌های مالی آنلاین انجام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - می‌دهند.

آمارهای جهانی

اما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - آمارهای جهانی چه می‌گویند؟ این گزارش داده‌های مختلفی را در مورد جمعیت جهان، کاربران اینترنت در جهان و همچنین شبکه‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اجتماعی یا پلتفرم‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - مورد علاقه کاربران بیان می‌کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

از جمعیت ۷.۶۷ میلیارد نفری جهان، ۵.۱۱ میلیارد نفر به موبایل دسترسی دارند که یک ضریب نفوذ ۶۷ درصدی است. تعداد کاربران اینترنت اما به ۴.۳۸ میلیارد نفر می‌رسد که یک ضریب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - نفوذ ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد. شبکه‌های اجتماعی نیز با ضریب نفوذی ۴۵ درصدی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - نسبت به جمعیت جهان، ۳.۴۸ میلیارد کاربر دارند. کاربرانی که از طریق موبایل از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند نیز ۳.۲۵ میلیارد نفر هستند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

این آمارها بیان‌گر این است که جمعیت جهان از ابتدای ۲۰۱۸ تا ابتدای ۲۰۱۹، رقمی معادل ۱.۱ درصد یعنی به اندازه ۸۴ میلیون نفر رشده کرده است. رشد کاربران موبایل ۲ درصد یعنی ۱۰۰ میلیون بوده است. اینترنت با رشدی ۹.۱ درصدی ۳۶۷ کاربر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - جدید پیدا کرده است و شبکه‌های اجتماعی نیز با رشد ۹ درصدی موفق به جذب ۲۸۸ میلیون کاربر جدید شده‌اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

فیسبوک، یوتوب و واتس‌اپ به ترتیب ۳ شبکه اجتماعی هستند که کاربران در سطح جهانی بیشترین استقبال را از آنها دارند. فیسبوک با ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون کاربر، یوتوب با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون کاربر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - و در نهایت واتس‌اپ با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، سه جایگاه نخست را در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اختیار گرفته‌اند.

در میان شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند، ایسنتاگرام با یک میلیارد کاربر در رتبه ششم و توییتر با ۳۲۶ میلیون کاربر فعال ماهانه در رتبه‌ی دوازدهم است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

نقشه فوق نیز نشان می‌دهد که هر پیام‌رسان در کدام مرز جغرافیایی طرفداران بیشتری دارد. بیشتر نقاط جهان کاربر پیام‌رسان واتس‌اپ هستند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اما ایران تلگرام را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - انتخاب کرده است و همین نقشه به صراحت نشان می‌دهد که ایران بزرگ‌ترین پایگاه تلگرام در جهان است.

نکته جالب‌تر اینکه وی‌چت با بیشتر از یک میلیارد کاربر، صرفا در چین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - سلطه دارد. اما در نهایت این بازی در سطح جهانی، رقابتی میان واتس‌اپ و پیام‌رسان فیسبوک است که هر دو متعلق به یک شرکت هستند.

نسخه کامل این گزارش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - از این لینک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - قابل مشاهده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone