🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34163.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قاتل اسنپدراگون از راه رسید؛ چیپست کایرین 980 هواوی معرفی شد

در نمایشگاه IFA برلین که هم اکنون در حال برگزاری است، کمپانی هواوی از چیپست کایرین 980 رونمایی کرد که از بسیاری جهات رکوردشکن ظاهر می شود. کایرین 980 نخستین چیپست موبایلی است که با ...

در نمایشگاه IFA برلین که هم اکنون - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در حال برگزاری است، کمپانی هواوی از چیپست کایرین 980 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رونمایی کرد که از بسیاری جهات رکوردشکن ظاهر می شود. کایرین 980 نخستین چیپست موبایلی است که با فرآیند 7 نانومتری تولید می شود، نخستین چیپستی است که از معماری ARM Cortex A76 پردازنده و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 بهره می برد، نخستین چیپستی است که با یک مودم Cat.21 با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرعت 1.4 گیگابیت بر ثانیه از راه می رسد و نخستین چیپستی است که از رم های LPDDR4X با فرکانس کاری 2133 مگاهرتز پشتیبانی می کند.

کایرین 980 بالغ بر 6.9 میلیارد ترانزیستور دارد که همگی در فضایی کمتر از ناخن یک انگشت جای داده شده اند. مسیر معرفی چنین چیپستی در IFA 2018، از سه سال پیش آغاز شد؛ زمانی که هواوی بیش از 1000 متخصص در زمینه نیمه هادی را به استخدام درآورد و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به تولید 5000 هزار نمونه آزمایشی مهندسی شده پرداخت. نتیجه نهایی 20 درصد سرعت بیشتر و 40 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درصد مصرف کمتر انرژی در قیاس با چیپست های نسل قبلی هواوی است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اما - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محصولی که هواوی می - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خواهد کایرین 980 را در برابر آن قرار دهد، اسنپدراگون 845 کوالکام است که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا به امروز راهش را به هر پرچمداری به جز دیوایس های هواوی باز کرده. لازم به اشاره است که از عرضه اسنپدراگون 845 مدت زیادی می گذرد و کایرین 980 هم تا پیش از ماه آتی میلادی از راه نخواهد رسید. با این همه تفاوت عملکرد میان محصول هواوی و کوالکام واقعاً تحسین برانگیز است.

در زمینه حافظه، هواوی می گوید کایرین 980 پهنای باندی تا 20 درصد بهتر داشته و از 22 درصد تاخیر کمتر نسبت به اسنپدراگون 845 رنج می برد؛ اگر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ساده بگوییم، این بدان معناست که اپلیکیشن ها با سرعت بیشتری لانچ می شوند. در اپلیکیشن های گیمینگ هم کایرین 980 قادر به تولید 22 درصد فریم بیشتر نسبت به 845 است و ضمناً 32 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

چیپست جدید هواوی در زمینه تصویربرداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. با استفاده از یک پردازنده سیگنال تصویر دوگانه جدید، کایرین 980 تا 46 درصد سریع تر از پیشینیان خود قادر به پردازش تصاویر است - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و می توانید منتظر بهبود 23 درصدی در مصرف انرژی و بهبود 33 درصدی تاخیرها باشید.

همانطور که انتظار می رفت، هوش مصنوعی یکی از اصلی ترین تمرکزهای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هواوی بوده و با بهره گیری از یک واحد پردازش عصبی دوگانه، هوش مصنوعی مبتنی بر کایرین 980 قادر به تشخیص 4500 تصویر بر دقیقه است. در همین حال، اسنپدراگون 845 قادر به تشخیص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 2371 تصویر بر دقیقه و چیپست A11 اپل قادر به تشخیص 1458 تصویر بر دقیقه هستند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هوش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مصنوعی در مصرف بهینه انرژی هم به یاری کایرین 980 می آید و به گفته هواوی، پیش بینی نیازمندی های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بارگذاری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با دقت و هوشمندی بیشتری انجام خواهد شد. نتیجه نهایی اینکه موبایل مجهز به چیپست پرچمدار هواوی پاسخدهی بهتری به نیازهای کاربر خواهد داشت؛ چه هنگامی که تمام هسته ها به کار می افتد و چه زمانی که فعالیت ها به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پایان رسیده اند و می توان به ذخیره انرژی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرداخت.

معماری کایرین 980 شامل هشت هسته است: دو هسته برای «عملکرد توربو» به کار می روند، دو - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هسته در زمینه «عملکرد طولانی مدت» کارایی دارند و 4 هسته کوچک باقی مانده، بهینه سازی مصرف انرژی را هنگامی که موبایل مشغول به کار نیست به حداکثر می رسانند. کایرین 980 ضمناً بیشترین سرعت وای فای را در میان اسمارت فون ها ارائه می دهد و به 1732 مگابیت بر ثانیه دست می یابد که به مراتب از سرعت 866 مگابیتی اسنپدراگون 845 بالاتر است. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باید افزود که هواوی میت 20 و آنر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجیک 2 از جمله موبایل هایی هستند که تا پایان سال 2018 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همراه با کایرین 980 عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone