🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42774.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی دل از تبلت مقاوم Latitude 7212 Rugged Extreme رونمایی کرد

کمپانی دل امروز از مدل جدید تبلت Latitude 12 Rugged رونمایی کرد که همانطور که از نامش پیداست، مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این تبلت تازه، وزن زیادی داشته، از ...

کمپانی دل امروز از مدل جدید تبلت Latitude 12 Rugged رونمایی کرد که همانطور که از نامش پیداست، مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این تبلت تازه، وزن زیادی داشته، از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - منظر طراحی بسیار زمخت است و البته هنوز ویندوز 7 مایکروسافت را به اجرا در می آورد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

از آن جایی که این تبلت برای محیط های کاری (مانند ساختمان های نیمه کاره) در نظر گرفته شده، کماکان ویندوز 7 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به اجرا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - در می آورد. البته گفتنی است که Latitude 7212 در واقع به صورت پیش فرض به ویندوز 10 مجهز است که بعداً به ویندوز 7 دانگرید شده، بنابراین کاربران می توانند در صورت نیاز، دستگاه خود را آپگرید کنند. علاوه بر این امکان سفارش دستگاه با ویندوز 10 و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - به صورت دانگرید نشده نیز مهیا است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

اگرچه Latitude 7212 جثه بسیار بزرگی دارد، اما باز هم بهبودهای زیادی نسبت به مدل پیشین خود داشته است. در سبک ترین حالت (یعنی وقتی که تنها یک باتری در آن قرار گرفته)، وزن دستگاه به 1.27 کیلوگرم می رسد که تقریباً با مک بوک ایر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - برابری می کند. و این در حالی است که مدل قبلی، وزنی برابر با 1.61 کیلوگرم داشت و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - با بهبودی قابل توجه طرف هستیم؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که از نظر ابعاد کلی، تفاوتی میان Latitude 12 و Latitude 7212 وجود ندارد.

در نهایت گفتنی است که تبلت تازه از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - راه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسیده دل، با قیمت 1899 دلار فروخته می شود و دل چندین محصول جانبی مانند داک، کاور کیبورد، شارژر باتری و ماژول های دیگری نیز برای Latitude 7212 Rugged Extreme در نظر گرفته که همگی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone