🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42773.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینتل چیپ Myriad X را برای کاربردهای بینایی کامپیوتری پیشرفته معرفی کرد

اینتل نخستین سالگرد خرید کمپانی Movidius را با معرفی چیپ جدیدی به نام Myriad X جشن می گیرد که در واقع نسخه حرفه ای تر Myriad 2 به شمار می رود. چیپ Myriad X که ...

اینتل نخستین سالگرد خرید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کمپانی Movidius را با معرفی چیپ جدیدی به نام Myriad X جشن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می گیرد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در واقع نسخه حرفه ای تر Myriad 2 به شمار می رود.

چیپ Myriad X که همانند نسل قبل برای کاربردهای حرفه ای بینایی ماشین توسعه یافته، از نظر طراحی کاملاً - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - متحول شده و به لطف «موتور محاسباتی عصبی» قابلیت های یادگیری عمیق بسیار پیچیده ای را به دست آورده است تا اطلاعات محیط اطراف را به راحتی پردازش کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اینتل بازار پهپادها، هدست های AR/VR، صنایع رباتیک و دوربین های هوشمند را هدف گرفته است

مدیر پروژه Movidius اینتل می گوید با تعبیه هوش مصنوعی سریع و جامع درون دستگاه های مختلف، می توان جهان را به محیطی ایمن، کارآمد و بدون مرز تبدیل کرد. چیپ اختصاصی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای بینایی کامپیوتر در تمامی دستگاه های الکترونیکی کنونی کاربرد دارد، اما اینتل بیشتر حوزه پهپادها، هدست های واقعیت مجازی/افزوده، صنایع رباتیک و دوربین های هوشمند را هدف گرفته است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این چیپست ها علی رغم مصرف انرژی بسیار کم، می توانند توان پردازش فوق العاده ای را برای تشخیص اشیاء در محیط و شناسایی سریع تغییرات در اختیار دستگاه های مختلف قرار دهند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

نسل قبلی این SoC ها یعنی Myriad 2 در هر ثانیه بین 1 تا 1.5 تریلیون عملیات هوش مصنوعی را انجام می داد، اما Myriad X توانایی پردازش 4 تریلیون عملیات در هر ثانیه را دارد. موتور محاسباتی عصبی هم وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد. جدول زیر مشخصات این دو نسل را با یکدیگر مقایسه می کند:

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

عرضه این واحد پردازش بصری (VPU) مبتنی بر هوش مصنوعی، به خوبی نشان می دهد که اینتل با تصاحب - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Movidius نه تنها مانع پیشرفت آنها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نشده، بلکه تحقق اهداف بلندپروازانه آنها را نیز سرعت بخشیده است.

گفتنیست نسل قبلی این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چیپست ها یعنی Myriad 2 همچنان در سبد محصولات اینتل قرار خواهد داشت، اما شرکت هایی که به سخت افزار قوی تر و البته گران قیمت تری نیاز دارند، می توانند از Myriad X استفاده کنند.

- تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone