🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42780.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فرمان از کورتانا و اطاعت از الکسا؛ وقتی مایکروسافت و آمازون متحد می شوند

مایکروسافت و آمازون توافق کردند تا دستیارهای دیجیتالی خودشان یعنی کورتانا و الکسا را با یکدیگر ترکیب کنند. به گزارش نیویورک تایمز، کاربران الکسا در دستگاه های مختلف می توانند کورتانا را به خدمت بگیرند، ...

مایکروسافت و آمازون توافق کردند تا دستیارهای دیجیتالی خودشان یعنی کورتانا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و الکسا را با یکدیگر ترکیب کنند. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به گزارش نیویورک تایمز، کاربران الکسا در دستگاه های مختلف می توانند کورتانا را به خدمت بگیرند، و بالعکس.

البته شیوه استفاده از این دو ابزار در ابتدا برای کاربران کمی عجیب خواهد بود؛ مثلاً باید بگویید «الکسا، کورتانا را باز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کن» تا دستیار دیجیتالی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت به اجرا درآید. به همین صورت بیان عبارت «هِی کورتانا، الکسا را باز کن» دستیار هوشمند آمازون را فعال خواهد ساخت.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

کاربران هر کدام از این دو پلتفرم می توانند به قابلیت های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منحصر به فرد دیگری دست یابند

این یکپارچگی بین دو پلتفرم، به کاربران الکسا اجازه می دهد تا به برخی از ویژگی های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منحصر به فرد کورتانا دست یابند. مثلاً دستیار مایکروسافت به نرم افزارهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مجموعه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آفیس دسترسی دارد و بنابراین الکسا هم به واسطه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کورتانا می تواند چنین قابلیتی را به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دست - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آورد. از طرفی، کاربران اکوسیستم مایکروسافت هم می توانند به مجموعه قابلیت های پرشمار الکسا دست یابند.

این اقدام از سوی هر دو کمپانی غیر منتظره بود؛ مایکروسافت چند وقتیست که اسپیکر اختصاصی مجهز به کورتانا را با همکاری شرکت هارمان کاردن در دست توسعه دارد و می خواهد دستیار صوتی خودش را درون خودروها، ترموستات ها و دیگر ابزارهای هوشمند قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در شرایط کنونی، آمازون، مایکروسافت، اپل و گوگل، چهار رقیب اصلی در حوزه دستیارهای صوتی محسوب می شوند و سامسونگ هم به تازگی در این حوزه قدم گذاشته است.

همکاری مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آمازون می تواند شرکت های دیگر را هم وادار سازد تا رویکرد مشابهی را در پیش گیرند، ضمن اینکه «جف بزوس» مدیر عامل آمازون و «ساتیا نادلا» - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مدیر عامل مایکروسافت هم از پیوستن اپل و گوگل به جمعشان استقبال کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone