🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42786.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از دو دوربین 360 درجه ای Vision360 و Holo360 رونمایی کرد

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال، از دو دوربین 360 درجه ای جدید رونمایی کرده که می توانند کارایی های متفاوتی داشته باشند. نخستین دوربین، Holo360 است که دستگاهی یکپارچه به حساب آمده و می ...

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال، از دو دوربین 360 درجه ای جدید رونمایی کرده که می توانند کارایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های متفاوتی داشته باشند. نخستین دوربین، Holo360 است که دستگاهی یکپارچه به حساب آمده و می توانید با آن تصویربرداری و ادیت کرده و سپس تصاویر 6.9K یا فیلم های 4K را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این دوربین، به پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجهز شده و نمایشگر 3 اینچی آن، امکان ادیت تصاویر بدون استفاده از موبایل یا کامپیوتر را فراهم می آورد. ضمناً امکان استریم زنده و آپلود تصاویر نهایی به صورت مستقیم نیز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وجود دارد که به لطف بهره گیری از اندروید نوقا مهیا شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در حالی که Holo360 برای دوست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داران و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فعالان شبکه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اجتماعی طراحی شده، دوربین Vision360 ایسر برای افرادی توسعه یافته که می خواهند دوربین را روی داشبورد اتومبیل قرار داده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از هر چیزی به هنگام رانندگی تصویربرداری کنند. دو دوربین عریض Vision360، تمام اتفاقات پیرامون را ضبط می کنند و تا سقف رزولوشن 4K مورد پشتیبانی قرار گرفته است.

ایسر می گوید در صورتی که در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جاده دچار تصادف شوید، دوربین مورد اشاره مختصات GPS را به صورت خودکار در حافظه ابری آپلود می کند تا بعداً به عنوان مدرک مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، ایسر هنوز تاریخ عرضه Vision360 را مشخص نکرده اما Holo360 قرار است در ماه نوامبر به بازار آمریکا عرضه شود. این دوربین به همراه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کیس مقاوم به آب، با قیمت 429 دلار فروخته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone