🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42776.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Alienware از دو مانیتور گیمینگ 34 اینچی با تکنولوژی G-Sync رونمایی کرد

کمپانی Alienware چند سالی است که می خواهد جای پای خود را در بازار تجهیزات جانبی گیمینگ مستحکم کند و برای تحقق این مهم، روز به روز محصولات بیشتری معرفی می نماید. این کمپانی به ...

کمپانی Alienware چند سالی است که می خواهد جای پای خود را در بازار تجهیزات جانبی گیمینگ مستحکم کند و برای تحقق این مهم، روز به روز محصولات بیشتری معرفی می نماید. این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی به تازگی از دو مانیتور گیمینگ نیز رونمایی کرده که هر دو 34 اینچ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بوده و از نسبت ابعاد عریض 21:9 بهره می برند.

دو مانیتور تازه Alienware - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که با نام های AW3418DW و AW3418HW شناخته می شوند، از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنند که با همگام سازی نرخ فریم، گیم پلی روان تری از بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

با این همه، تمام مشخصات دو مانیتوز یکسان نبوده و مدل نخست، از برخی جهات نسبت به دیگری برتری دارد. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - AW3418DW با قیمت 1499 دلار، رزولوشن 3440x1440 را به نمایش در می آورد و از نرخ رفرش 120 هرتز و زمان پاسخ 4 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. از طرف دیگر، مدل 1199 دلاری AW3418HW رزولوشن پایین تر 2560x1080 را تصویر می کند اما در عوض، قادر به پشتیبانی از نرخ رفرش 160 هرتز است.

مانیتورهایی برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهترین تجربه بازی های ویدیویی پاییزی

در نهایت گفتنی است که هر دو مانیتور، از LED هایی در پشت بهره می برند که می توان رنگ آنها را در چهار نقطه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مختلف شخصی سازی کرد و به میز گیمینگ، رنگ و لعابی زیبا بخشید. Alienware اعلام کرده مدل DW از امروز فروخته می شود اما برای مدل دیگر با رزولوشن پایین تر باید تا پایان سال جاری میلادی منتظر باقی ماند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone