🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42772.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینتل پردازنده های سری Xeon-W را برای ورک استیشن های حرفه ای معرفی کرد

حدود شش ماه قبل، «فیل شیلر» مدیر ارشد اپل اعلام کرد که مک پرو زنده است و نسل جدید آن در اواخر سال 2017 با پردازنده های قدرتمند زئون اینتل معرفی خواهد شد. البته همواره این ...

حدود شش ماه قبل، «فیل شیلر» مدیر ارشد اپل اعلام کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - مک پرو زنده است و نسل جدید آن در اواخر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - سال 2017 با پردازنده های قدرتمند زئون اینتل معرفی خواهد شد. البته همواره این سؤال وجود داشت که کدام چیپ پردازشی اینتل در این دستگاه به کار می رود، چون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشخصات اعلام شده با هیچکدام از پردازنده های زئون سری Purley هم مطابقت نداشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

حالا در جریان نمایشگاه بین المللی IFA امسال که در شهر برلین آلمان در حال برگزاریست، اینتل احتمالاً به این سؤال پاسخ داده است. این کمپانی از سری جدید پردازنده های زئون به نام Xeon W پرده برداشته که ورک استیشن های گرافیکی قدرتمند تک پردازنده ای را هدف می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

پردازنده 18 هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید اینتل احتمالاً در مک پرو به کار خواهد رفت

قوی ترین عضو این مجموعه، مدل 18 هسته ای W-2195 است که به احتمال زیاد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - مغز متفکر مک پرو های جدید اپل را تشکیل خواهد داد. پس از آن مدل های دیگری را با 14، 10، 8، 6 و 4 هسته ای را می بینیم. قیمت پایه این سری پردازنده 294 دلار است و مدل 10 هسته ای آن 1440 دلار قیمت دارد، ضمن اینکه هنوز قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - مدل های 14 و 18 هسته ای مشخص نشده است. در جدول زیر مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - این خانواده جدید را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

پردازنده های زئون جدید اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا 512 گیگابایت حافظه رَم از نوع DDR4-2666 ECC و 48 لاین PCI Express 3.0 را پشتیبانی می کنند و به گفته سازنده، تا 38 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل کنونی Xeon - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - E5 دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

پردازنده های زئون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - در حوزه گیمینگ کارآیی ندارند

لازم به یادآوریست که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - این پردازنده ها با هدف خلق محتوای ویدیویی، گرافیکی و واقعیت مجازی ساخته شده اند و در حوزه گیمینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارآیی نخواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - داشت. کاربرانی که قصد تهیه سیستم گیمینگ حرفه ای را دارند، باید نسبت به خرید مدل های Core i9 اقدام کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

اینتل هنوز اطلاعاتی در مورد محصولات مجهز به این پردازنده های جدید ارائه نکرده، اما احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران - خبرهای بیشتری در این رابطه خواهیم شنید. از طرفی رویداد خبری اپل برای معرفی آیفون های جدید هم در تاریخ 12 سپتامبر برگزار می شود که مطمئناً خبرهایی را در مورد نسل جدید مک پرو به همراه خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نمک آبرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone