🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42783.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Dell از لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت دل امروز از مدل آپدیت شده لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 رونمایی کرد که کمینه سخت افزار مورد نیاز برای اولترا کامپیوترهای واقعیت ترکیبی ویندوزی را در خود جای داده است. همانطور که ...

شرکت دل امروز از مدل آپدیت شده لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 رونمایی کرد که کمینه سخت افزار مورد نیاز برای اولترا کامپیوترهای واقعیت ترکیبی ویندوزی را در خود جای داده است. همانطور که انتظار می رفت، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای کار با هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی Dell Visor بهینه شده است.

لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدید Inspiron 15 7000 به کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce GTX 1060 مجهز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده که از فناوری مکس کیو دیزاین انویدیا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می برد. به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عنوان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پردازنده نیز چندین گزینه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مطرح است که بهترین آن ها نسل هفتم پردازنده چهار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هسته ای اینتل است.

این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر FHD یا 4K UHD نیز مجهز می شود که از IPS ضد انعکاس نور در آن استفاده شده و از زوایای مختلف بدون مشکل می توان تصویر آن را دید. برای صدا نیز از نرم افزار Waves MaxxAudio استفاده شده است.

قابلیت شارژ سریع دستگاه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اجازه می دهد تا در کمتر از یک ساعت، 80 درصد باتری شارژ شود. علاوه بر پورت تاندربولت که اجازه خروجی تو نمایشگر 4K را می دهد، یک سنسور اثر انگشت برای تایید هویت ویندوز هلو هم هستیم.

مدل پایه لپ تاپ Inspiron 15 700 Gaming در ایالات متحده با قیمت 999 دلار به فروش می رسد اما اگر نهایت تنظیمات و نمایشگر 4K را می خواهید باید 1449 دلار بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone