تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16612.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

این ایمپلنت کوچک می‌تواند کنترل کامپیوترها را با قدرت تفکر امکان‌پذیر کند

محققین دانشگاه ملبورن قادر به توسعه رابط‌ مغزی-کامپیوتری جدیدی بوده‌اند که ابعادی اندازه یک گیره کاغذ دارد و به بیمارانی که از فلج نیم‌تنه بالایی رنج می‌برند اجازه می‌دهد به ارسال پیامک و ایمیل و ...

محققین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - دانشگاه ملبورن قادر به توسعه رابط‌ مغزی-کامپیوتری جدیدی بوده‌اند که ابعادی اندازه یک گیره کاغذ دارد و به بیمارانی که از فلج نیم‌تنه بالایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - رنج - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - می‌برند اجازه می‌دهد به ارسال پیامک و ایمیل و همینطور جستجو در اینترنت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - بپردازند. این دیوایس که Stentrode نام گرفته، با موفقیت در بدن دو بیماری که به صورت وخیم دچار از کار افتادگی اعضای بدن بوده‌اند ایمپلنت شده است.

محققان دانشگاه ملبورن در گزارش اخیر خود توضیح داده‌اند که Stentrode توانسته به صورت بی‌سیم، مخابره پالس‌های ذهنی را احیا کند. دو بیماری که این دیوایس در بدن‌شان ایمپلنت شده نیز با موفقیت وظایف روزانه خود نظیر استفاده از سیستم‌های بانکداری آنلاین، خرید دیجیتال و ارسال پیامک را پشت سر گذاشته‌اند. همانطور که پروفسور پیتر میچل از بیمارستان سلطنتی ملبورن می‌گوید، این آزمایش‌ها نشان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - می‌دهد که Stentrode را می‌توان با امنیت کامل در بدن بیماران ایمپلنت کرد.

او در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «این نخستین باری بود که چنین ایمپلنتی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - استفاده می‌شد، بنابراین نمی‌توانستیم تضمین کنیم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. اما در هر دو مورد، جراحی بهتر از آنچه انتظار داشتیم پیش رفت». این دیوایس‌ها از طریق رگ‌های خونی و درست کنار کورتکس حرکتی مغز ایمپلنت شدند و میچل می‌گوید گرچه جراحی آسان نبود، اما بیماران تنها چند روز بعد از بیمارستان مرخص - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - شدند.

دو بیماری که Stentrode در بدن‌شان قرار گرفته، قادر به کنترل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - یک سیستم عامل کامپیوتری از طریق پایش حرکت چشم هستند و بنابرین هیچ نیازی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - به ماوس‌ یا کیبورد وجود ندارد. این بیماران که عملا با قدرت تفکر در حال کنترل یک کامپیوتر بودند، می‌توانستند به تایپ متون مختلف پرداخته و کارهای رایج کامپیوتری مانند زوم کردن و راست کلیک را به کمک یک الگوریتم یادگیری ماشینی که دیوایس را با حرکات آن‌ها تطبیق می‌دهد به انجام برسانند.

محققان حالا امیدوار به گسترش آزمایش‌ها در آینده هستند اما خاطر نشان می‌کنند که تا استفاده گسترده از چنین تکنولوژی‌هایی، چند سال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - باقی مانده. با این همه هر زمان که تکنولوژی برای مصرف عمومی آماده باشد، می‌تواند استقلال را به زندگی افرادی بیاورد که بدون آن کاملا متکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - بر افراد دیگر هستند و حتی کارهای عادی و روزمره را نیز نمی‌توانند به انجام برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone