تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10328.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ویندوز ۱۱ را منتشر کرد

مایکروسافت همانطور که وعده داده بود، چند ساعت پیش ویندوز ۱۱ را منتشر کرد و کاربران دستگاه‌های واجد شرایط می‌توانند این سیستم عامل را تجربه کنند. در کنار انتشار ویندوز 11 برای کاربران دستگاه‌های مجهز ...

مایکروسافت همانطور که وعده داده بود، - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - چند ساعت پیش ویندوز - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - ۱۱ را منتشر کرد و کاربران دستگاه‌های واجد شرایط می‌توانند این سیستم عامل را تجربه کنند. در کنار انتشار ویندوز 11 برای کاربران دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و البته عرضه محصولات جدید با این سیستم عامل، مایکروسافت امکان دانلود فایل ISO را هم برای کاربران فراهم کرده است.

چندین ماه - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - پیش ویندوز 11 رسما معرفی شد و تقریبا دو ماه پس از رونمایی، ردموندی‌ها رسما تاریخ انتشار آن را اعلام کردند. حالا این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار دارد، اما مسلما تمام کاربران ویندوز ۱۰ هم اکنون - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - نمی‌توانند - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - به آن دسترسی پیدا کنند و همانطور که مایکروسافت اعلام کرده، - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - تا اواسط ۲۰۲۲ تمام این محصولات به ویندوز ۱۱ بروزرسانی می‌شوند.

جهت بررسی انتشار ویندوز ۱۱ برای سیستم خودتان، به بخش آپدیت ویندوز در تنظیمات ویندوز 10 بروید. البته بجای اینکار شاید بتوانید از دستیار نصب جدید مایکروسافت هم استفاده کنید. برای دسترسی به این دستیار کافیست به سایت رسمی مایکروسافت بروید و آن را دانلود کنید. در همین صفحه امکان دانلود فایل ISO ویندوز 11 هم - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - وجود دارد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان

ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی را تجربه کرده که شامل طراحی تازه، مایکروسافت استور جدید، بازگشت ویجت‌ها، ادغام با مایکروسافت تیمز و موارد دیگر می‌شود، با این حال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش یعنی پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی هم اکنون در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد و باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشیم.

همانطور که بالاتر گفتیم، در کنار انتشار ویندوز ۱۱، از امروز محصولات جدید با این سیستم عامل روانه بازار می‌شوند که برای مثال می‌توان به جدیدترین دستگاه‌های - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - سرفیس مانند سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ استودیو اشاره کرد که ردموندی‌ها چندین هفته پیش معرفی کردند. در کنار سرفیس‌های جدید، شرکت‌هایی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - مانند ایسوس، لنوو و اچ‌پی هم در - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - آینده نزدیک دستگاه‌های مجهز به - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - این سیستم - تعمیرات یخچال کرال در شهر کردستان استان کردستان - عامل را معرفی و روانه بازار خواهند کرد تا سهم جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone