🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18691.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد عینک هوشمندش را به قابلیت قفل‌گشایی دیگر گجت‌ها مجهز کند

اپل در پتنتی که به تازگی ثبت کرده نحوه استفاده از عینک هوشمند برای قفل گشایی دیگر دستگاه‌ها را شرح داده است. این همان روشی است که اپل واچ برای باز کردن قفل مک بوک ...

اپل در پتنتی که به تازگی ثبت کرده نحوه استفاده از عینک هوشمند برای قفل گشایی دیگر دستگاه‌ها را شرح داده است. این همان روشی است که اپل واچ برای باز کردن قفل مک بوک به کار می‌برد.

وقتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - کاربران همزمان با چند دستگاه متصل و همگام سازی شده با یکدیگر کار می‌کنند؛ باز کردن قفل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - تک تک آنها به صورت جداگانه کار آزاردهنده‌ای است.

کوپرتینونشین‌ها برای حل این مشکل به دنبال راهکارهایی هستند که ضمن به خطر نیفتادن امنیت،‌ تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در پتنت اخیر اپل به توسعه راهکاری برای باز کردن قفل و دسترسی به سایر دستگاه‌های متصل اشاره شده است.  در این صورت کاربران بدون تاخیر زمانی و در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند با دستگاه‌های مختلف کار کنند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس

در پتنت ثبت شده به وضوح نام عینک اپل ذکر نشده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - است؛ اما توضیحاتی که در مورد آن مطرح شده نشان می‌دهد کوپرتینونشین‌ها در تلاش هستند این قابلیت را به عینک هوشمند خود اضافه کنند.

تایید هویت یکی از موضوعات مهمی است که برای برخی کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. اپل نیز به این موضوع توجه می‌کند و در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - پتنت به فاکتورهای مهمی از جمله نزدیک بودن دستگاه‌های متصل به یکدیگر و سطح دسترسی آنها اشاره شده تا امنیت کاربران زیر سوال نرود.

اپل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - در این روش به این مساله هم اشاره کرده که ممکن است کاربر نخواهد بدون تایید وی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - قفل گشایی صورت گیرد. در این روش علاوه بر مجاورت عینک وابزار جدید می‌توان قفل گشایی را به انجام کار خاصی مثل نگاه به سمت دستگاه، چرخاندن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - سر به طرف خاص و انجام ژست حرکتی خاصی مشروط کرد.

اکنون همین رویکرد در مورد عینک اپل مطرح - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کازرون استان فارس - می‌شود و باید ببینیم این گجت در آینده با چنین قابلیتی رونمایی خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسیبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** مایکروفر فریجیدر FFMV1645TS شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت کازرون فارس روستای تل رشتان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone