🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18693.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از یک عملیات هک پیچیده برای حمله به اندروید و ویندوز پرده برداشت

گوگل به تازگی یک گزارش شش بخشی درباره یک عملیات هک پیچیده منتشر کرده. این حملات که در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط این کمپانی شناسایی شده‌اند، محصولات اندرویدی و ویندوزی را هدف قرار داده‌اند. طبق ...

گوگل به تازگی یک گزارش شش بخشی درباره یک عملیات هک پیچیده منتشر کرده. این حملات که در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط این کمپانی شناسایی شده‌اند، محصولات اندرویدی و ویندوزی را هدف قرار داده‌اند.

طبق گفته گوگل، این عملیات هک از طریق دو سرور با زنجیره‌های مختلف اکسپلویت و به وسیله حملات «Watering Hole» انجام شده‌اند. این کمپانی اعلام کرده هردو سرور از آسیب‌پذیری‌های کروم برای دسترسی اولیه به دستگاه‌های قربانیان استفاده کرده‌اند. پس از دسترسی اولیه توسط مرورگر کاربر، مهاجمان از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - یک اکسپلویت در سطح سیستم عامل استفاده می‌کردند تا کنترل بیشتری روی دستگاه داشته باشند.

تیم «پروژه زیرو» گوگل گفته:

«یکی از سرورها کاربران - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - ویندوز و دیگری کاربران اندروید را هدف قرار داده بودند.»

این زنجیره‌های اکسپلویت شامل ترکیبی از آسیب‌پذیری‌های روز صفر و N-Day بوده‌اند که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - آسیب‌پذیری‌های روز صفر، باگ‌هایی هستند که سازندگان نرم افزار اطلاعی از آن‌ها ندارند. آسیب‌پذیری‌های روز N شامل باگ‌هایی می‌شوند که برطرف شده‌اند، اما همچنان مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

گوگل اعلام کرده سرورهای اکسپلویت شامل موارد زیر بوده‌اند:

  • چهار باگ در بخش رندر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - گوگل کروم که یکی از آن‌ها در زمان شناسایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - هنوز جزو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - آسیب‌پذیری‌های روز صفر بوده است.
  • دو اکسپلویت فرار از سندباکس که از سه آسیب‌پذیری روز صفر ویندوز سوءاستفاده می‌کردند.
  • یک بسته تشدید امتیاز شامل اکسپلویت‌های شناخته شده N-Day برای نسخه‌های قدیمی اندروید

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی

چهار آسیب‌پذیری روز صفر مورد استفاده در این حملات در اوایل ۲۰۲۰ برطرف شدند:

  • آسیب‌پذیری کروم در TurboFan که در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - فوریه برطرف شد.
  • دو آسیب‌پذیری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - فونت در ویندوز که در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - آوریل ۲۰۲۰ برطرف شدند.
  • آسیب‌پذیری CSRSS ویندوز که در آوریل ۲۰۲۰ برطرف شد.

در حالی که گوگل نتوانسته در سرورهای اکسپلویت به آسیب‌پذیری‌های روز صفر اندروید دست پیدا کند، به گفته محققان مهاجم به احتمال زیاد به آن‌ها دسترسی داشته، با این حال زمانی که کارشناسان به سرورها دسترسی پیدا کرده‌اند، درون آن‌ها وجود نداشتند.

این زنجیره‌های اکسپلویت به خوبی مهندسی شده و پیچیده بودند. گوگل گفته:

«آن‌ها کدهای پیچیده‌ای بودند که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - از چندین روش جدید و پیچیده استفاده می‌کردند. به باور ما، تیمی از متخصصان این زنجیره‌های اکسپلویت را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر فراهان استان مرکزی - طراحی و توسعه داده‌اند.»

گوگل جزئیات بیشتری درباره مهاجمان یا اهداف آن‌ها منتشر نکرده. این کمپانی اما گزارشی درباره «Infinity Bug» کروم که در این حملات مورد استفاده قرار گرفته، منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone