🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22341.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تمام رویدادهای بزرگ فیسبوک تا ژوئن 2021 لغو شد

مدیرعامل فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که همه رویدادهای حضوری بزرگ این شرکت تا ژوئن سال آینده میلادی لغو شده‌اند. مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که فیسبوک همه رویدادهای حضوری بزرگی که شامل گردهمایی بیش ...

مدیرعامل فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که همه رویدادهای حضوری بزرگ این شرکت تا ژوئن سال آینده میلادی لغو شده‌اند.

مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که فیسبوک همه رویدادهای حضوری بزرگی که شامل گردهمایی بیش از 50 نفر می‌شوند را تا ژوئن سال 2021 (خرداد 1400) لغو می‌کند. او می‌گوید برخی از این رویدادها به شکل مجازی برگزار خواهند شد ولی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

مدیرعامل فیسبوک همچنین گفت که سیاست‌های این شرکت در مورد عدم انجام سفرهای کاری حداقل تا ژوئن سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت و «اکثریت» کارمندان این شرکت باید دست کم تا پایان ماه مه از خانه کار کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران

فیسبوک پیش از این، رویداد توسعه دهندگان F8 که قرار بود از تاریخ 5 تا 6 مه برگزار شود را لغو کرده بود. اعلامیه جدید این شرکت به این معنی است که رویداد توسعه دهندگان F8 سال آینده نیز به شکل حضوری برگزار نخواهد شد. به نظر می‌رسد رویداد Oculus - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - Connect که معمولاً سپتامبر هر سال برگزار می‌شود نیز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - کنسل شود. علاوه بر این کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC)، که فیسبوک گفته بود در آن شرکت نمی‌کند نیز لغو شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - است.

در قسمتی از بیانیه زاکربرگ آمده:

«ما می‌دانیم که بسیاری از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - مردم نمی‌توانند مثل بسیاری از کارمندان ما از خانه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - کار کنند. همچنین می‌دانیم که سرانجام وقتی زمان بازگشایی دوباره جامعه فرا برسد، این روند باید به آرامی و مرحله به مرحله انجام شود تا از بیمار نشدن افرادی که دوباره می‌خواهند سر کار بروند، اطمینان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - حاصل شده و از ریسک شیوع دوباره در آینده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نوشهر استان مازندران - جلوگیری شود.»

او اضافه می‌کند که با توجه دستورالعمل‌های متخصصین بهداشتی، جمع کردن تعداد زیادی از مردم در یک مکان تا مدت زمان نامشخصی توصیه نشده است.

بیش از یک سال تا ژوئن سال 2021 باقی مانده و بدون شک لغو شدن رویدادهای این شرکت و شرکت‌های دیگر برای بسیاری از کاربران ناخوشایند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone