🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22342.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جلوگیری گوگل از ارسال میلیون‌ها ایمیل مخرب با موضوع کرونا در هفته گذشته

گوگل روز پنج شنبه با انتشار اعلامیه‌ای در وبلاگ این شرکت اعلام کرد که در هفته گذشته از ارسال میلیون‌ها ایمیل مخرب با موضوع ویروس کرونا به کاربران جیمیل جلوگیری کرده است. گوگل در بیانیه ...

گوگل روز پنج شنبه با انتشار اعلامیه‌ای در وبلاگ این شرکت اعلام کرد که در هفته گذشته از ارسال میلیون‌ها ایمیل مخرب با موضوع ویروس کرونا به کاربران جیمیل جلوگیری کرده است.

گوگل در بیانیه خود می‌گوید در هفته گذشته از ارسال روزانه 18 میلیون بدافزار و ایمیل فیشینگ با موضوع بیماری کووید 19 جلوگیری کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - و همچنین بیش از 240 میلیون پیام اسپم در مورد ویروس کرونا را مسدود کرده است.

غول موتورهای جستجو می‌گوید از ارسال تعداد زیادی از پیام‌های اسپم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - جلوگیری کرده، ولی به کاربران جیمیل هشدار داد که هکرها در حال سوءاستفاده از ترس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - و تردید به وجود آمده پیرامون پاندمی کرونا هستند و اغلب با حملات فیشینگ، کاربران را هدف قرار می‌دهند. به گفته این شرکت هکرها از روش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - جدیدی استفاده نمی‌کنند و با توجه به شرایط امروز دنیا، در استراتژی های خود تغییراتی ایجاد کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان

هکرها به روش‌های مختلف از جمله ارسال ایمیل جعلی از طرف سازمان‌های بهداشتی عمومی مثل سازمان جهانی بهداشت، کاربران جیمیل را هدف قرار داده‌اند تا از آن‌ها پول جمع آوری کرده یا بدافزار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - پخش کنند. آن‌ها همچنین خود را جای آژانس‌های دولتی جا زده تا از کسب و کارها کلاهبرداری کنند.

گوگل می‌گوید به طور فعالانه بدافزارهای مربوط - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - به کووید 19 و فیشینگ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - را در سیستم‌هایش رصد می‌کند. این شرکت به کاربران توصیه می‌کند تا قسمت Security Checkup اکانت جیمیل خود را تکمیل کرده و از دانلود فایل‌های ناشناس خودداری کنند. همچنین برای مشاهده اسناد، از ابزار پیش نمایش جیمیل استفاده کرده و قبل از کلیک کردن روی لینک، از واقعی بودن سایت مقصد مطمئن شوند.

حملات فیشینگ در پی شیوع ویروس کرونا افزایش داشته‌اند و هکرها در حال سوء استفاده از تردید و ترس مردم هستند. کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) می‌گوید از ابتدای سال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - 2020 تاکنون بیش از 15 هزار شکایت در مورد کلاهبرداری اینترنتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نیشابور استان خراسان - با موضوع ویروس کرونا دریافت کرده که خسارتی 12 میلیون دلاری به آمریکایی‌ها وارد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone