🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34187.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون‌ جدید Bravia Master سونی ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد

نمایشگاه IFA برلین شاید به اندازه نمایشگاه‌های بزرگی همچون CES و MWC هیجان‌انگیز نباشد، اما برندهای مطرح گاهی محصولات خیره‌کننده‌ای را در آن رونمایی می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به سونی با تجربه اشاره ...

نمایشگاه IFA برلین شاید به اندازه نمایشگاه‌های بزرگی همچون CES و MWC هیجان‌انگیز نباشد، اما برندهای مطرح گاهی محصولات خیره‌کننده‌ای را در آن رونمایی می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به سونی با تجربه اشاره کرد که امسال نسل جدید تلویزیون‌های Bravia Master خود را به برلین آورده است.

سونی با دو تلویزیون در نمایشگاه آیفا حاضر شده، یکی A9F پنجاه و پنج اینچی که دارای نمایشگر اولد بوده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - و قیمت مدل پایه آن از ۴۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. اما تلویزیون بعدی، Z9F - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - نام دارد که دارای نمایشگر شصت و پنج اینچی LED است و هزار دلار از مدل قبلی گران‌تر است. همچنین اگر بخواهید مدل هفتاد و پنج اینچی این تلویزیون استثنائی را بخرید، باید حداقل ۷۰۰۰ دلار برای این کار کنار بگذارید.

هر دو تلویزیون جدید Bravia Master به پردازنده تصویر X1 Ultimate مجهز هستند که می‌تواند به پخش تصاویری با رزولوشن بسیار بالا (که سونی از آن با عنوان "سوپر رزولوشن" یاد می‌کند) بپردازد. همچنین تکنولوژی HDR مبتنی بر اشیاء هم از دیگر نوآوری‌هایی بوده که شرکت ژاپنی کهنه‌کار در آخرین تلویزیون‌هایش به کار برده است.

به گفته سونی، این تلویزیون‌ها نخستین دستگاه‌هایی خواهند بود که از حالت کالیبره نت‌فلیکس برای استریم با کیفیت‌ تصاویر پشتیبانی خواهند کرد. سونی هنوز برای این دو تلویزیون زمان عرضه مشخصی را در نظر نگرفته و احتمالا انجام این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - کار را به بعد از نمایشگاه آیفا موکول کرده است.

با این وجود پیش فروش این محصولات از همین امروز آغاز شده که برای این کار می‌توانید به وبسایت سونی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone