🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34186.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام نسخه جدید الگوریتم AptX را معرفی کرد

اتصال موبایل های اندرویدی به دستگاه های صوتی معمولا از طریق الگوریتم های فشرده سازی AptX صورت می گیرد که با حفظ دامنه بسامد صوتی، صدا را همزمان تا جایی فشرده می کند که قادر ...

اتصال موبایل های اندرویدی به دستگاه های صوتی معمولا از طریق الگوریتم های فشرده سازی AptX صورت می گیرد که با حفظ دامنه بسامد صوتی، صدا را همزمان تا جایی فشرده می کند که قادر به انتقال از طریق مسیر محدود A2DP باشد.

با این حال راهکارهای AptX فعلی محدودیت های خود را دارند و کوالکام به عنوان شرکت پشتیبان این الگوریتم در سه سال گذشته، امروز از نسخه جدید AptX Adaptive رونمایی کرده که امکان استریم انواع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - مختلف مدیا در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف از جمله واقعیت مجازی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - و افروده را فراهم می کند.

AptX Adaptive نه تنها سیگنال رادیویی بین دستگاه های مختلف را تشخیص می دهد بلکه قابلیت انتخاب پویا بین بالاترین کیفیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - ممکن یا تاخیر اندک و بیت ریت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - پایین را دارد. تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستانقابلیت فشرده سازی صدا در بیت ریت های متغیر باعث می شود در محیط های آکنده از سیگنال بی سیم دیگر، موبایل شما صدا را در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - بسته های کوچکتر فشرده سازی کرده و استریم آن را تسهیل می کند. از سوی دیگر اگر به تنهایی در حال استریم موسیقی باشید، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - AptX Adaptive نرخ بیت های بالاتر را انتخاب کرده و صدا با کیفیت بیشتر منتقل می شود.

کوالکام مدعی است که قابلیت های این نسخه جدید به قدرت سیگنال محدود نشده و حتی نوع محتوای در حال استریم را نیز در نظر می گیرد.

AptX Adaptive را می توان جانشینی برای نسخه جدیدتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - AptX HD هم به شمار آورد چرا که در آن نه تنها نرخ بیت ها تا ۲۸۰ کیلوبایت در ثانیه کاهش می یابد (در حالی که این میزان برای AptX  برابر ۳۸۴ کیلوبایت در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - ثانیه است) بلکه با فشرده سازی بهینه تر نیازی به افزایش نرخ بیت تا ۵۷۶ کیلوبایت نیاز نبوده و این میزان به ۴۲۰ کیلوبایت در ثانیه محدود خواهد شد.

AptX Adaptive احتمالا همراه با اندروید پای از راه رسیده و نخستین هدفون های سازگار با آن نیز در نیمه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - اول سال ۲۰۱۹ به بازار راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone